Spring naar bijdragen

Aankomend Jeepeigenaar!


Recommended Posts

Hallo,

Ik ben van plan een 98'er Grand Cherokee limited 5.2 aan te schaffen en ik had een paar vraagjes...

Ik wil de auto gaan verlagen...wie weet welke mogenlijkheden hiervoor zijn en waar ik ervoor terecht kan?

De auto is geimporteerd uit Duitsland en de boordcomputer is in 't Duits...kun je deze vervangen voor een nederlandse en waar kan ik die vinden?

Alvast bedankt!!!

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom,

de taal kan je veranderen maar niet naar NL.

engels ,duits en spaans zijn de talen geloof ik.

zal morgen even kijken hoe en wat.

verlagen.. mag ik vragen waarom?

waneer dat is om betere wegliging te krijgen zou ik adecco swaybars nemen ipv verlagen..

stuurt strakker en toch een beetje meer overzicht dan de rest van het verkeer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet eerlijk zeggen: het is een mooi auto, supercomfortabel alleen zodra je de bocht met meer dan 5 km per uur omgaat bij wijze van spreken, glij ik uit m'n stoel....dus een wat strakkere wegligging zou zeker niet verkeerd zijn!

Ik gebruik 'm ook alleen op straat dus de offroad capaciteiten benut ik niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee nee! Ik rijd ook helemaal niet snel maar als ik bijvoorbeeld door een mini-rotonde rechtdoor rijd vindt ik 'm erg ver overhellen...maar als ik het verhaal goed gelezen heb op de site die je aangaf wordt dat verholpen door de swaybars, nu alleen nog verlagen voor de looks :rolleyes:

Volgens mij is dit een model zonder bladveren toch? In dat geval moet het verlagen gemakkelijk genoeg gaan met een set veren rondom...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee nee! Ik rijd ook helemaal niet snel maar als ik bijvoorbeeld door een mini-rotonde rechtdoor rijd vindt ik 'm erg ver overhellen...maar als ik het verhaal goed gelezen heb op de site die je aangaf wordt dat verholpen door de swaybars, nu alleen nog verlagen voor de looks :rolleyes:

Volgens mij is dit een model zonder bladveren toch? In dat geval moet het verlagen gemakkelijk genoeg gaan met een set veren rondom...

ja andere veren rondom is voldoende....alleen geen flauw idee waar je die kan krijgen op marktplaats wor er wel wat aan geboden, maar tussen veren en veren zit verschrikelijk veel verschil.

http://www.jeepsunlimited.com/forums/forumdisplay.php?f=17

mss kan je daar wat info vinden over veren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...