Spring naar bijdragen

Goedkope Adresjes


Gast IRONBITCH
 Share

Recommended Posts

Gast IRONBITCH

Als je nou speciaal amerikaans gereedschap zoekt nieuw of gebruikt. bijvoorbeeld Snap-on K-D enz enz. dan moet je naar

www.valkenpower.com of www.valkenpower.nl in Maasbracht (Limburg) gaan. dat is namelijk een hele grote dumpshop. en ze verkopen ook lieren en lier accesoires. en ze verkopen daar de gekste dingen. en er zit altijd wel iets bij wat op je Jeep past. ik ben er al veel geweest. en heb daar al veel gekocht. bijvoorbeeld een universele trekker. http://www.valkenpower.com/item.cfm?id=849〈=du hiermee kun je de krukas poeliedemper ermee afhalen. maar het is ook handig voor je stuurhuis. en de bouten die erbij zitten zijn inch en metrisch. en dit zetje mag dan wel imitatie zijn maar deze zelfde set kost bij Snap-On wel E175,- ex btw maar dan zit het wel in een mooi koffertje. of dit ring en steeksleutel setje handig voor onderweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH
op ebay kan je de betere merken gereedschap kopen voor weinig.

tenminste waneer je goed zoekt, en geen haast hebt.

Hazet

Gedore

Facom

er zijn mensen die het gereedschap meteen nodig hebben. en je hebt mensen die geen zin hebben om heel Ebay of Marktplaats af te speuren naar merk gereedschap bijvoorbeeld.

en als je goed door de catalogus van www.valkenpower.com doorbladert. en als je daarna goed op Ebay Marktplaats of Speurdes kijkt. dan zie je heel veel werkplaatsgereedschap wat van Valkenpower afkomt. en sommige aanbieders gebruiken ook nog de foto's uit de Valkenpower catalogus.

oja en bij Valkenpower heb ik al heel veel gebuikt gereedschap gekocht wat van het amerikaanse leger afkomt. en die gebruiken heel veel Snap-on

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er zijn mensen die het gereedschap meteen nodig hebben. en je hebt mensen die geen zin hebben om heel Ebay of Marktplaats af te speuren naar merk gereedschap bijvoorbeeld.

en als je goed door de catalogus van www.valkenpower.com doorbladert. en als je daarna goed op Ebay Marktplaats of Speurdes kijkt. dan zie je heel veel werkplaatsgereedschap wat van Valkenpower afkomt. en sommige aanbieders gebruiken ook nog de foto's uit de Valkenpower catalogus.

oja en bij Valkenpower heb ik al heel veel gebuikt gereedschap gekocht wat van het amerikaanse leger afkomt. en die gebruiken heel veel Snap-on

Is leuk als je het snel nodig hebt.

Moet je wel in de buurt wonen.

Om er helemaal naar toe te rijden werkt ook niet snel.:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er zijn mensen die het gereedschap meteen nodig hebben. en je hebt mensen die geen zin hebben om heel Ebay of Marktplaats af te speuren naar merk gereedschap bijvoorbeeld.

en als je goed door de catalogus van www.valkenpower.com doorbladert. en als je daarna goed op Ebay Marktplaats of Speurdes kijkt. dan zie je heel veel werkplaatsgereedschap wat van Valkenpower afkomt. en sommige aanbieders gebruiken ook nog de foto's uit de Valkenpower catalogus.

oja en bij Valkenpower heb ik al heel veel gebuikt gereedschap gekocht wat van het amerikaanse leger afkomt. en die gebruiken heel veel Snap-on

waneer ik direct gereedschap nodig heb dan ga ik naar de plaatselijke ijzerwarenhandel, en daarbij had ik het over merk gereedschap niet over merkloos..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...