Spring naar bijdragen

Slip Yoke Eliminator Kit


A.J
 Share

Recommended Posts

Ik ben van plan om een extreme short slip Yoke eliminator kit te kopen bij JB conversions. Heeft iemand ervaring met deze SYE kit? Mijn mening is dat deze goed in elkaar zit en beter doordacht zijn als de ander merken. Ik heb mijn keuze in principe al gemaakt en wil deze morgen of dinsdag gaan bestellen.

Ik krijg morgen te horen wat de kosten zijn om 1 sye kit uit Amerika te laten overkomen. Maar als er nog iemand interresse heeft kan ik vragen of ze de kosten willen berekenen voor 2 of meerder kits

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zit goed in elkaar. Ik heb hem ooit eens gemonteerd.

Ogdak rijdt er mee rond en heeft er ook geen problemen mee. Ziet er degelijk uit........... en kort :thumbsup:

Misshchien een tip: als je de tussenbak toch uit elkaar hebt. Bestel gelijk een overhaul kit mee en vervang de overige zaken ook. Ding kost een 100 dollar geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zit goed in elkaar. Ik heb hem ooit eens gemonteerd.

Ogdak rijdt er mee rond en heeft er ook geen problemen mee. Ziet er degelijk uit........... en kort :thumbsup:

Misshchien een tip: als je de tussenbak toch uit elkaar hebt. Bestel gelijk een overhaul kit mee en vervang de overige zaken ook. Ding kost een 100 dollar geloof ik.

Ik ga inderdaad ook een overhaul kit bestellen. Ik heb de NP231 2e hands gekocht en ik weet dus absoluut niet of deze goed werkt. De kit kost inderdaad maar 100 Euro (115 dollar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...