Spring naar bijdragen

op de camping


Menno
 Share

Recommended Posts

ik zat gister voor het eerst even een kwartiertje op de chat, en toen kregen we het over een meeting op de camping, wat zou ik nu kunnen verzinnen om een leuk dagje en nachtje mede forummers te vermaken??

rijden (terrein/strand) wordt hier niks!!

of is alleen al bij elkaar komen barbeque aansteken biertje erbij genoeg ??:lol:

ik kan ook kijken of we eerst in spaarwoude kunnen rijden en aan het eind van de dag naar de camping, maar dan moet ik zien of ik dit af kan huren??

kunnen ook eerst naar ijmuiden maar is leuk voor een uurtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke ideeën hebben jullie op IRC! :bye1:

Een uurtje terreinen op Ijmuiden is toch lang zat?

Je moet weten, dat het voor ons (en vele met ons) niet langs de deur is...

Daarna lekker knoeien, vuren en evt. pitten in Petten! Gezelli! :thumbsup:

Ik heb natuurlijk ook geen zak te zeggen en zoals velen al weten, trek ik me daar niet veel van aan :thumbsup: , maar mijn voorkeur zou September zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk, begon er voor mij eens perspectief te komen, gaat-ie de zaak weer verplaatsen naar een tijdstip dat ik op vakantie in Engeland zit........

Op de site van de camping zag ik trouwens dat mei t/m juli helemaal volgeboekt is??

Heb ik je ook nog een keer aan het werk gezien op die site........:thumbsup::bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

D'r is waarschijnlijk elk weekend wel ergens wat te doen... Ik zou de evenementen van JCN respecteren ( da's hier tenslotte de meest "aangehangen" club) en verder nergens naar kijken. :bye1:

deze staan in het jaarprogram van jcn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...