Spring naar bijdragen

Terreinrit afgebroken na ongeluk


Ivo
 Share

Recommended Posts

Terreinrit afgebroken na ongeluk

jeep.jpg

Een rit met 50 oude legervoertuigen door een groeve in Landgraaf is zaterdag afgebroken na een ongeluk. E�n van de deelnemers reed een heuvel op en stortte aan de andere kant 10 meter naar beneden. De 43-jarige man uit Heythuysen raakte bekneld onder zijn wagen. Hij is met inwendig letsel naar het ziekenhuis gebracht.

Aan de rit door de groeve aan de Europaweg deden zo'n 50 jeeps uit Noord- en Midden-Limburg mee. De gemeente Landgraaf had er toestemming voor gegeven.

Bericht komt van teletekst http://www.l1.nl.

Hopelijk krijgt de 4x4 wereld geen deuk door een 1 mans actie die slecht uitpakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D rottig voor de bestuurder/eigenaar.

Alles staat nu wel in het verkeerde context. Ik bedoel, er staat niet bij wie de organisator was en of er begeleiding aanwezig was etc.

Was het een éénmans actie of hoorde die heuvel bij de rit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag nog wat rond gevraagd, blijkt een groep van ca 50 klassieke legervoertuigen te zijn die het terrein gehuurd hadden.

Ik ben hier al een paar keer geweest het is geen echt moeilijk terrein maar omdat het een actieve groeve is veranderd het terrein.

Hier en daar zijn er steile wanden van 90 graden door de graafwerkzaamheden. De bestuurder zou daar een inschattingsfout gemaakt hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook hier vind ik dat een ieder zijn eigen verantwoording heeft, een ongeval kan ten aller tijde gebeuren. Op de weg is er ook niet ieder keer na een ongeluk de overweging om het autorijden te verbieden.......:D Mocht het structureel gebeuren dan heeft de bestuurlijke macht recht van spreken maar voorlopig vallen er meer slachtoffers bij het uitglijden in de badkamer dan in het terrein.......:lol:

Wat mij betreft moeten we als liefhebbers niet zo bang zijn voor slechte berichten maar misschien juist wat harder van ons afbijten in de media ,of om ons in bepaalde gevallen te distancieren van bepaalde 1-hersencellige personen die het voor ons denken te moeten verpesten....:lol:

Het ongeval hier beschreven heeft alle schijn van een ongelukkige samenloop van omstandigheden waar weinig tegen te doen valt ( fouten maken we allemaal wel eens , en ik neem niet aan dat dit heerschap gepland had om onder zijn wagen te eindigen...)

Sterkte en beterschap voor het slachtoffer toegewenst mocht die dit lezen :lol: !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...