Spring naar bijdragen

zondag 20 mei 2007 PEELLAND route


dezperado
 Share

Recommended Posts

Hahaha :whistle::worshippy:

Kump goe...

Ik ga een "sleutelplicht" instellen voor bezoekers denk ik Dez....

Deed ik vroeger ook met strafregels (die ik toen nog wel "eens" mee naar huis kreeg). Langskomen prima, wel ff 100 strafregels voor me schrijven...:D

schiet dan ff op met dat wrak dan kan ik weer komen.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een topdag !

Eerst verzamelen...

dsc08024lz5.jpgdsc08020jv8.jpg

Mooi :thumbsup:

De jeepers waren (nog) geen lid , maar vonden het fantatisch !

dsc08029nb7.jpgdsc08026vr3.jpgdsc08032do7.jpg

Was vandaag met de WJ. Sidebars een beetje krom en een mooie kras van voor tot achter als aandenken :D

Frank & Charles , comlimenten , was 1 van de mooiste tours tot nu toe....

Probeer deze tour maar eens te evenaren :blink:

Tour goed

Mensen goed

Eten goed

Kortom ; topdag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sluit me helemaal bij EJG en Beest aan...wat een schitterende route!! Complimenten Frank en Charles!!!!

Prachtige route dus, t groeppie weer helemaal perfect (zoeken alleen een ander die voorop gaat rijden voortaan...:yes:). Hans ging eerder naar het restaurant, wamt regen en geen dakkie (indrinken dus...:lol:)

Ook vandaag geleerd dat een GC niet zijwaarts door een sloot kan (geen schade gelukkig, t ding was pas een paar dagen oud), en dat Herris het niet leuk vind om hun (schitterende) CJ7 in zn 4-wheeldrive te zetten....;)

Gewoon een hele leuke dag, prachtige route, goed restaurant, leuke groep JCN/OJOC mensen bij elkaar, kortom een dag zoals je je die wenst.

Wel "schade"....de swing out tire carrier is met geen mogelijkheid meer open te krijgen.....:thumbsup::blink::D

Ruud en Maria weer dank voor alle moeite!

PS: Beestenspul, beterschap!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi

was weer een leuke rit.. was wel een bekend terrein ( bijna in mijn achtertuin waar ik altijd gewoond heb) maar juist daarom heel leuk..

Het terrein was goed te rijden.. heb alleen maar 2wd gereden.. had geen zin om de vrijloopnaven om te zetten.. :thumbsup:

was ook weer leuk dat het oude groepje weer eens compleet was.. was reuze gezellig.. ook het eten was goed.. kortom een zeer geslaagde dag.. jammer van de regen op de terug weg... gelukkig had ik de deurtjes bij me..

dank aan de organisatie.. was weer top

groetjes herris en Kitty :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sluit me helemaal bij EJG en Beest aan...wat een schitterende route!! Complimenten Frank en Charles!!!!

Prachtige route dus, t groeppie weer helemaal perfect (zoeken alleen een ander die voorop gaat rijden voortaan...:P). Hans ging eerder naar het restaurant, wamt regen en geen dakkie (indrinken dus...;))

Ook vandaag geleerd dat een GC niet zijwaarts door een sloot kan (geen schade gelukkig, t ding was pas een paar dagen oud), en dat Herris het niet leuk vind om hun (schitterende) CJ7 in zn 4-wheeldrive te zetten....:lol:

Gewoon een hele leuke dag, prachtige route, goed restaurant, leuke groep JCN/OJOC mensen bij elkaar, kortom een dag zoals je je die wenst.

Wel "schade"....de swing out tire carrier is met geen mogelijkheid meer open te krijgen.....:yes::yes::D

Ruud en Maria weer dank voor alle moeite!

True....true....

ollie b

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net thuis. had alleen een sunscreen boven mn hoofd want weerbericht vermelde 0% kans op regen. Was dus aardig vochtig hte laatste stuk en ook de tocht naar huis file bij Den Bosch. Maar had mn Jeepclub regenjack aan en mn military cap dus no problem.

Refica voor het eerst bolletje pijltje en heel goed want als er een stuk of 10 Jeeps achter je aan hangen die geen zin hebben om het voortouw te nemen valt dat niet mee.Ik was alleen dus had geen roadbook ( gelukkig)

Onvoorstelbaar hoe Charles en Frank die weggetjes vinden. Leuke mensen

en het eten was voortreffelijk. Maria en Ruud natuurlijk ook bedankt.

Wat iets minder was en waar hij zeker geen vrienden mee maakt was zwart rijder IrionBitch die met zn Suzuki soms tegen ligger was of inhaler of hekkesluiter. Ik stuur de fotoos morgen naar Sjef want ga nu even mn ogen dicht doen.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was weer toppy een mooi uitgezette route we hebben veel van het Brabantse/Limburgse land mogen aanschouwen. Ook met en GC kon de rit goed gereden worden. Was alleen jammer dat "Beest"af moest haken, ik hoorde zoiets van daags tevoren barbeqeu gehad???? Zelf lig ik nu ook plat, door m'n rug gegaan. Wij bedanken de JCN in z'n algemeen voor de goede organisatie en alle inspanningen, een perfecte tourrit!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo was een mooi ritje.

mooi uigestipelt door de mannen (vrouwen).

wa is de braband toch skon.

moeten we vaker hier in de buurt doen bevalt me wel:lol::wacko:.

ben wel blij dat frits&Refica de pijltjes en bolletjes bij hielden

anders was ik om 10.30 al in het eethuis aan gekomen.:lol:

was weer super om het oude clubje weer bij elkaar te zien.

miste alleen die rode (herman) maar die had helaas bezoek.

:wacko:

en wilde zeker de 2 nieuwe cj rijders welkom heten (bart&carly)

deze zullen we zeker vaker tegen gaan komen bij jeepclub.

jamer dat ze bij de laatste meters stukken kregen.

hier de foto,s

http://www.tattoorice.com/jeep/

kopievandsc03405yx2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...