Spring naar bijdragen

De Garage


dezperado
 Share

Recommended Posts

Had je het anders verwacht dan? Door de ogen van een Jeep-rjder is het een kort item, maar voor anderen is het best een leuk stukje. Wat historie, de presentatie van een behoorlijk verbouwde Jeep, uitleg over off-roaden en liefde voor de Jeep. En dat van die video's is idd klote, maar met 's middags opnemen en 's avonds uitzenden is er maar heel weinig tijd om formaatconversies te doen.

Dan vond ik het item over die wrakvissers veel lulliger. Die zitten met z'n tweeen in hun beste pak op het podium en krijgen maar één vraag :wacko:

!eens

En die wrakvissers..... viel mij ook op, toen ie "bedankt" zei zag je ze mekaar zo aankijken van "euhhh was dit het....." :wacko:

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn ik was al weer weg gezapt toen die wrakvisser er waren, dat had ik pas introdusant gevonden... :wacko:

Over onze hobby kun je een heel programma maken wat een uur boeiend is ook voor niet off roaders.

Een uur boeiend is voor off-roaders mss.. voor iemand die het niet boeit zal het nooit intressant worden. Ik weet zeker dat een visser, computernerd, fashion addict/shopaholic ook zo denken over hun hobby :lol:. maar face-it.. jij gaat ook niet een uur naar vis-tv kijken ;)

"oooohhhh kijk een wat een .....

[grote karper]

[mooi programma]

[jurk]

[... jeep]

:wacko:

Al met al vond ik als buitenstaander best wel een goed onderdeel van het (ruk) programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeepers/Jeepsters,

Vorige week werd ik op mijn mobieltje in de Ardeche (Les Vans), waar ik aan 't off-roaden was (TROPHEE CEVENOL 2007), gebeld door ene Bram Vermeulen van VPRO "De Garage" of ik op maandag 21 mei 's middags om 13.30 uur in de Amsterdamse Studio wilde komen voor een opname die in 't teken zou staan van: DE JEEP. In dat gesprek kwam naar voren dat ik met mijn geprepareerde zwarte Wrangler YJ moest komen i.p.v. mijn gerestaureerde blauwe boulevard CJ-7. De Wrangler zou 't (Jeep) thema zijn........ Je hebt op dat moment geen enkele zeggenschap/keus omdat zij de regie voeren. Ook zou ik en andere Jeepers geinterviewd worden en verder moest ik maar afwachten. Totaal zou 't om enkele minuten gaan.

Om geen risico's te lopen om niet op tijd te komen voor de opname ben ik zaterdagavond direct na de laatste dagtour vertrokken richting Nederland, toch eventjes 1400 km rijden. Zondag tegen de avond was ik terug. Goed (uit)geslapen...... en daarna op weg naar de VPRO Studio's in Amsterdam. Aangekomen daar trof ik een gezelschap JeepClubNederlanders. Zij en ik in mindere mate wisten toen nog niet wat er ging gebeuren...... zij wisten ook niet dat ik met mijn Wrangler YJ in de Studio zou verschijnen, dat wist ik alleen van dat telefoontje in de Ardeche. Op 't parkeerterrein zag ik Otto's z'n geweldige geprepareerde Grand Cherokee ook staan, dus ik ging ervan uit dat Otto's Grand ook in de Studio zou verschijnen. Achteraf niet dus.

Goed, afwachten dus...... Na een paar Spa roodjes kregen we gezamenlijk een rondleiding door de Studio's en mochten daarna plaats nemen op de tribune. Vervolgens kreeg ik 't seintje dat ik met de Wrangler binnen kon rijden met Eric Corton naast mij. Het was de start van de opname van "De Garage". Eric was aan 't woord en ik moest achter de Jeep om plaats nemen op de tribune, op mijn naam. Gelijk werd mij de eerste vraag gesteld en mijn hersenpan draaide op volle toeren. Nu ben ik een haastig stout jongetje (El Chico) en dat kwam in de antwoorden die ik gaf ook naar voren. Gelukkig bracht Otto en Frits na mij wat meer rust in 't verhaal over de liefde en passie voor onze mooie hobby. Gemiddeld genomen een ruime voldoende voor Jeep minnend Nederland. Een paar minutjes zendtijd is altijd meer dan niets!

Beter was geweest meer zendtijd voor onze JEEP. Er is zo ontzettend veel te vertellen over........, nu moest 't in een paar minutjes. Misschien een volgende keer, met beelden: dat spreekt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeepers/Jeepsters,

Een paar minutjes zendtijd is altijd meer dan niets!

Beter was geweest meer zendtijd voor onze JEEP. Er is zo ontzettend veel te vertellen over........, nu moest 't in een paar minutjes. Misschien een volgende keer, met beelden: dat spreekt!

:blush::yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het getaped en deels gezien gisterenavond.

Mooie gesproken mannen.

Vooral Ogdak wij crosse niet maar het is behendigheid op de millimeter:yes::yes:

Jammer dat ogdak niet met zijn ZJ naar binnen mocht of kon.

Rest mooi om te zien dat er een goede vertegenwoording met veel emotie was om dit programma te prikkelen.

Inderdaad wel erg kort:unsure::blush:

Mannen bedankt voor het positief uitdragen van onze hobby.:B:wub::wub:

Groet,

BULL:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Jeep gedeelte was leuk:yes: , goed gedaan mannen ! ( maar volgende keer in een ECHT programma OF het Journaal als er weer eens wat gebeurt is waar we niets aan kunnen doen..:wub:.), programma per onderdeel erg oppervlakkig /kort , niet uitgediept en makkelijk in elkaar geflanst :blush:......Kan nog best iets worden maar voorlopig vind ik het niet iets om de dvd recorder voor te laten snorren...:B

Gewoon maar weer reclame maken in de nabije omgeving.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kweetniet of je het de laaste tijd is opgevallen maar waneer je in het journaal komt, dan is het nou niet echt reclame of een leuk stukje, meestal alleen kudnieuws daar

Klopt, nieuwswaarde = afstand : aantal slachtoffers.....

On topic; Vond het een hartstikke leuk item! Otto, Frits en Willem goed gedaan!!!

Kwam goed naar voren dat het vooral om beheersing gaat.

Alleen dat van dat boerderijtje moet je me nog maar eens uitleggen Willem....:B

Leuke aan dit topic...typisch iets voor Jeepers om gelijk het hele programma format ff te evalueren en met de grond gelijk te maken...:blush::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...