Spring naar bijdragen

Remschijven, Alu Velgen en LPG Tank


sjompie
 Share

Recommended Posts

:lol: Hai :)

Ik heb in de aanbieding (voor Jeep Grand Cherokee 2000):

1. ORIGINELE VELGEN MET NOG GOEDE BANDEN

Set (4) originele 16" velgen van Grand Cherokee 2000 (5 spaaks) met goede banden (Pirelli Scorpions 255/70/16), natuurlijk op de velg. Vraagprijs 450 euro. Foto is ter voorbeeld (zelfde model velg maar foto is gepikt van internet). Wegens aanschaf 18" velgen.

zob90958f.jpg

2. GEBRUIKTE MAAR GOEDE REMSCHIJVEN EN BLOKKEN (ACHTERAS)

Remschrijven en blokken achter (GC 2000). Bij grootonderhoud van mijn nieuwe jeep heb ik voor de zekerheid ook remschijven/blokken voor achterwielen gekocht. JeepEd heeft alle remmen zojuist vervangen maar we kwamen tot de conclusie dat achter totaal niet nodig was. Aangezien ik de spullen al gekocht had hebben we achter toch alles vervangen. De nog goede en bruikbare achter remschijven en blokken (met 80% voering) zijn in de aanbieding voor 65 euro. Deze schijven kunnen nog heel lang mee!

3. LPG RINGTANK VAN 77 LITER.

In goede staat, 2 tot 3 jaar oud. Dus als u een te kleine tank heeft dan kunt u nu goedkoop een dikkere tank monteren! Vraagprijs 175 euro.

Deze spullen zijn te bezichtigen en op te halen in Noordwijk. Velgen zijn begin mei beschikbaar. Monteren? Vraag JeepEd.

Bieden mag, maar wel normaal anders geen reactie! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...