Spring naar bijdragen

Pushbar


Recommended Posts

Er mag in Nederland geen Pushbar meer gemonteerd worden. Nu is mijn vraag: Mag je wel met een LIER rondrijden over des Heren Wegen ?

En ZOJA?????? mag die lier dan wel in een apparte "lierbar/bumper"

Welke lier zou aanbevolen kunnen worden voor mijn WJ ?

verder heb ik een tweede vraag: Van welke club kun je het beste lid worden? Ik lees over bv die Peelroute. Snap niet elke afkorting maar ga ervan uit dat de meeste van jullie van de een of andere club lid zijn. Wie weet krijgt het virus mij ook te pakken.

is het aan te bevelen om bv 1 juli bij Saris een cursus 4x4 terreinvaardigheid in Groesbeek te volgen? Of welke basiscursus is aan te bevelen?

Ik weet wel dat ik nog een erg groentje ben, maar ......... wie niet vraagt, die niet weet.

Groetjes van een popelende WJ-Theo die de dagen aftelt tot 15 juni.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, die bull/push bar is een raar verhaal.

Volgens mij is niet eens precies vastgelegd wat daaronder wordt verstaan.

(wetten zijn vaak zo lekker vaag)

Er rijden zat mensen met een lier rond, zoals gewoonlijk mag er niets uitsteken. Dus het beste zou dan zijn: lier in de bumper en dan zonder beugels?

lijkt me aardig legaal... :whistle:

Wat clubs betreft..die zijn er zat.

Ik ben lid van Jeepclub Nederland, regelmatig hebben we een 'acadamy' voor beginner tot ervaren rijder.

Naar mijn bescheiden mening leer je het meeste van zelf rijden en afkijken van anderen. En nog gezellig ook...

Zo'n 'cursus' vind ik zonde van het geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens de basiscursus komen theoretische basiskennis van het terreinrijden en voertuigtechniek-4WD, zowel als veel rijden in de praktijk aan bod. Met elke standaard 4WD is deze cursus goed te doen. De basiscursus is tevens uw 'paspoort' tot het maken van vakantiereizen met 4WD-travel de basiscursus vindt plaats in Nederland Prijs per cursusnemer: € 176,-

inclusief koffie, uitgebreide lunch, afscheidsdrankje, oorkonde.

meerprijs bijrijder p.p € 22,-

Dit is wat bv 4WD (automagazine ) als eis stelt om met hun een reis te kunnen/mogen maken.

Daar ik misschien van plan ben om met Saris die Bosnië hulptransport mee te doen wil ik 1 juli bij hun "kennis"maken via die cursus terreinrijden. (€ 125,- )

Ik zal me ook lid maken van JCN. Ik wil jullie ook wel eens leren kennen. grijns.

dus tot ...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je lid wordt van een club, en zeker JCN, dan is de cursus ècht niet nodig.

Je leert zo vreselijk veel tijdens clubdagen. Misschien niet volgens een lesrooster, maar alle dingen komen aan bod plus de typische Jeep-dingen.

:thumbsup:

ik vind het zo duur, misschien dat ik er daarom zo over doorga..

Een jaar lidmaatschap JCN + 2 academys rijden (keuze geonoeg) zit je nog niet op het cursusbedrag.

Nah, genoeg reclame.

Plezier! :worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...