Spring naar bijdragen

Jeep Vol Schilderen Door Dee


Gast IRONBITCH
 Share

Recommended Posts

:blush: ik zie. dat ironbitch de . al. heeft gevonden en dat. die willekeurig verschijnt.

tip... probeer. de . eens op de juiste. plaatsen neer te. zetten.

Ook het gebruik van HOOFDLETTERS, kan een tekst duidelijker maken.

Meestal begin je een nieuwe zin met een hoofdletter. ;)

punctuation%20power%20(375%20x%20363).bmp

[/off-topic]

mss is een leuk logo voor IB ook niet verkeerd ;)

917309-L.jpgL_P1092.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH
Er schijnt ook nog een filmpje van hem te zijn wat ik liever niet zie.

Soort van Streak dans op een Jamboree:lol:

Ja dat klopt helemaal. dat filmpje heb ik ook nog thuis liggen. is gebeurd begin jaren negentig. tijdens de European Jeepers Jamboree in Sedan (F) . toen had ik 4 flessen Jeeper Champagne achter mijn kiezen zitten. en dan kun je welleens gekken dingen gaan doen. was wel ;):blush:;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

wil je meer foto's van IRONBITCH zien. kijk dan ff op www.jeepen.nl klik dan op evenementen foto's klik dan op asten-heusden 2003 dan zie je een maat van mij op een harley die ik onder gespaaid heb met mijn Jeep. en klik dan ook nog op asten-heusden 2004 dan zie je IRONBITCH op een surfboordje zitten in de modderbak achter een Jeep aan. en eersel 2004 zie je ook mijn jeep een paar keer in beeld.

ik wou zelf de foto's op Jeepforum zetten. maar ik kan nog niet zo goed computeren. dus ik weet nog niet goed hoe dat moet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat hier boven staat kan dat ff in het Nederlands vertaalt worden. want mijn Engels is niet zo goed. want ik ben maar een Boerenpummel

Het probleem met dit soort taalgrappen is dat een vertaling nauwelijks bij het origineel in de buurt komt.

Een professor vroeg zijn studenten om in een zin de juiste punten en komma's te zetten.

Mannen maken er van (vertaald):

"vrouwen zijn niets zonder haar man"

Vrouwen maken er van

"zonder haar, zijn mannen niets"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem met dit soort taalgrappen is dat een vertaling nauwelijks bij het origineel in de buurt komt.

Een professor vroeg zijn studenten om in een zin de juiste punten en komma's te zetten.

Mannen maken er van (vertaald):

"vrouwen zijn niets zonder haar man"

Vrouwen maken er van

"zonder haar, zijn mannen niets"

volgens mij, maar ik ben al ff van school af is het:

" vrouwen, zonder hen zijn mannen niets."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

vandaag Dee gesproken telefonisch. over hoe ze mijn jeep wou schilderen. en haar idee komt van www.hrgiger.com af. is wel mooi en Vet. en dit heeft bijna niemand. en mischien kom ik wel ff met de Jeep 17-6 ff naar Wamel toe. om het verder te bespreken met Dee. als mijn Jeep op tijd klaar is. want hij staat nu in de garage. diff en pionas lagers vervangen. (de Soes zal ik maar niet meenemen. anders krijg ik weer een hoop commentaar :bye1:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

vandaag voor de eerste keer Dee ontmoet in Wamel. en ff over mijn Jeep gehad. en over het ontwerp een idee van Higer. het zal wel wat kosten. maar ja dan heb wel iets aparts wat niemand heeft :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...