Spring naar bijdragen

Automaat of handgeschakeld


Recommended Posts

Ik ben bezig onderdelen te verzamelen om mijn project CJ7 te restaureren. Ben alleen aan het twijfelen om een TH400 of een T18 achter mijn AMC 360 te steken. Tussenbak is een Dana300 en het gaat over een CJ7 van 85 met AMC20 achteraan en D30 vooraan. Daarmee de vraag welke jullie eronder hebben met de nodige bevindingen en argumentering indien mogelijk.

Groeten,

Steve

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf ook overgegaan naar automaat (zoals je wel weet) en hier tot nu toe heel content van. heb er nog niet mee in het terrein gereden.

Vorige week naar brussel met de jeep, aanschuiven in de file , weg liep lichtjes bergop, geen gekloot meer met de koppeling omdat de banden te groot zijn volgends de verhouding in de assen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb zelf een cj5 met een v8 erin van chevrolet. is het hier achter makkelijk een automaat met tussenbak te plaatsen?

me platen begonnen een beetje te roken in het terrein afgelopen zaterdag.

In asten? Heb ik gezien (en geroken...)

Een automaat in een cj5 kan maar door de kortere wielbasis zijn de keuzes beperkt. Ik dacht dat een th350 wel gaat. Best eens contact opnemen met Jos Reuling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...