Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Beste jeep-kenners. onlangs heb ik een 5.2 van 1996 aangekocht en ligt reeds 70000 km's op LPG.

Ik krijg de foutmeldingscode 21 - 21 Upstream oxygen sensor response slower than minimum required switching frequency. Upstream oxygen sensor heating element circuit malfunction. Downstream oxygen sensor heating element circuit malfunction. Downstream oxygen sensor input voltage maintained above the normal operating range. Oxygen sensor voltage too low, tested after cold start. (Upstream or Downstream) Left oxygen sensor input voltage maintained above the normal operating temperature.

weet er iemand wat dit te betekenen heeft? Iets met de lambda-sonde? De katalysator is trouwens aan vervanging toe vermits er iets in ligt te rammelen en hij bijna doorgeroest is. Of is het iets anders.

Verder nog, het schuifdak werkt maar half, hij kiept nog wel maar als ik hem wens weg te schuiven doet hij het niet meer en valt het dak langs één zijde lichtjes naar binnen.

En dan als laatste punt, de pompjes van achterruit en kofferdeksel geven geen opwaartse druk, is het normaal dat je de ruit en deksel zeld dient op te heffen, en waar vind je eventuele vervangpompjes.

alvast bedankt om mij even op weg te helpen.

Grtzs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Code 21 is lambda sonde,als het goed is heb je er 2, 1 voor je kat en 1 erna.

Bijna altijd de voorste die het niet meer doet,maar meten is weten.

Die pompjes die je bedoeld heten gasveren, kun je bestellen bij Boris heb ik ook gedaan.

Kijk maar ff onder commercie daar zul je ze vinden!:ph34r:

Verder veel plezier met je Jeep!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Pigeon,

Dan zal ik de gasveren daar gaan bemachtigen.

Die lambda-sonde, (code 21) dewelke een foutmelding geeft, heeft dat onmiddelijke effecten voor het rijgedrag en de motor?

Iemand mischien een goed adres voor het schuifdak, of is dit voor een handige harry mischien zelf op te lossen...?

Grtzs

Andy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...