Spring naar bijdragen

onvindbaar chassisnummer ZJ


Recommended Posts

Ik heb eens een mercedes uit 1972 import uit USA gehad deze bleek bij eerste APK ook geen geslagen nummer te hebben. In die tijd voor america dood normaal.

Heb toen zelf een nummer erin geslagen op de plaats die op het kenteken stond vermeld.

Maar of het in 1996 nog steeds dood normaal is bij Americanen geen geslagen nummer te hebben?? lijkt mij niet.

Mijn 1993 komt uit Canada 1997 geimporteerd en heeft het nummer onder de achterbank staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ivo, onder de achterbank, is dat links ofs rechts achteraan. Ik vraag je dit vermits ik een lichte vracht heb en er een vaste bodem is gemonteerd achter de bestuurderszetel met daarop een gastank. Dus als je me ongeveer de juiste plaats kan tonen dan maak ik daar terplaatse een gaatje...(hopelijk niet te groot)

thx alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx beest, blijkbaar heb jij ook een '96 en richt ik me wat persoonlijker op jou. Is het nummer juist gecentreerd onder de zetel of zit hij wat meer naar de buitenzijde toe? Ik weet dat het mischien wat teveel gevraagd is maar kan je me dit eventueel verduidelijken in centimeters vermits ik anders heel de bodemplaat van de licht vracht in de vernieling moet zagen.

alvast bedankt voor de vorige replys indien deze teveel van het goede zou zijn. thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik sluit aan bij de voorgaande tips. Dat zijn er al 3 met hetzelfde verhaal.

Men wagen is een van BJ 1996 uit caneda geimporteerde GC.

Het chassisnummer staat ook onder de achterbank achter de passagierszetel. Dit op het rechtstaande metalen deel waar de het tapijt omhoog loopt tot tegen de zetel.

Heb het zelfde voorgehad bij de keuring voor het invoeren, is ook een lichte vracht. Nummer onvindbaar tijdens keuring. Even een telefoontje naar een jeep dealer gedaan en ik had antwoord. Met als gevolg op de keuring gans de houten bodem gedemonteerd, en de keuring kon verder gaan.

Nu heb ik in de houten bodemplaat daar het chassis nummer staat een uitsparing gemaakt zodat dit altijd leesbaar is.

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt jongens, zoals aangetoond in de drie vorige postings en foto zat hij dus inderdaad daar. Ik zal wel de gastank moeten liften vermits deze er net boven zit, tenzij ze op de keuring "braille-schrift" kunnen lezen... hihihi

Enfin, thx voor het lastige opzoekwerk met beeld en schrift.

Hier kan voor mijn part het slotje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...