Spring naar bijdragen

Hoi advies gezocht!!


lela
 Share

Recommended Posts

Hoi ik heb op het internet een jeep zien staan.

Het zal voor mij mijn eerste jeep worden.

Nu wil ik graag weten wat jullie van deze auto vinden http://secondhandcar.com/nl/cars/Netherlands%20-%20Nederland/Jeep/Jeep%20WRANGLER/Wit%20metallic/185239/index.html

Waar moet ik op letten bij deze auto en klopt de prijs een beetje?

graag jullie advies.

groetjes,

lela

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij ziet er netjes uit op de foto's.... en de km stand is ook niet verkeerd.

maar toch vrij veel geld voor een standaard Wrangler uit 1990!

Het heeft nog een oud type motor (4.2 liter) met carburator! Opzich niet verkeerd, maar het nieuwere blok ( 4.0HO) heeft injectie en is iets wat meer betrouwbaar voor dagelijks gebruik.

En aan het kenteken te zien staat hij ook nog eens op grijs kenteken.

Plaats eens een mailtje hier op TE KOOP GEVRAAGD!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lela

Ik vind hem ook erg duur!:(

Van de buitenkant ziet de Jeep er goed uit maar hoe is de verdere staat van de jeep.

Als ik jou was zou ik iemand die verstand heeft van Jeeps meenemen als je iets ziet wat je wat lijkt. (hier op het forum is ook al meerdere malen beschreven waar je op moet letten als je een jeep koopt / dit kun je met de zoekfunctie weer vinden)

Je kunt hier ook altijd een oproep doen of iemand mee wil kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij schrijft wel erg veel onzin bij de opties op z'n site;

5-versnellingen, ABS, achterruitverwarming, alarm, antenne, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, carkit, centrale vergrendeling, dealer onderhouden, getint glas, gsm carkit, hardtop, hoofdsteunen achter, in hoogte verstelbare stoel(en), incl boekjes, lederen bekleding, lichtmetalen velgen , onderhoudsboekjes aanwezig, radio/cd-speler, stuurbekrachtiging, verwarmde voorruit, warmtewerend glas, zeer mooie en technisch goed onderhouden automobiel,:P Vast van een andere auto ofzo en hij heeft 5 deuren....

Heb 4,5 jaar geleden hetzelfde betaald voor m'n '92 met minder kilometers & injectie. Zou nog ff verderzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft nog een oud type motor (4.2 liter) met carburator! Opzich niet verkeerd, maar het nieuwere blok ( 4.0HO) heeft injectie en is iets wat meer betrouwbaar voor dagelijks gebruik.

Volgens mij gaat het hier om een 2.5 motor gezien het aan (pwrhp 114) Pk´s dat hier wordt vermeld.

Maar inderdaad in mijn ogen ook te duur voor een standaard jeep.

Zou nog even verder kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te koop mijn mooie, harde en goede Jeep Wrangler 4.0 HO 1996 met 110.000 op de teller. het enige schade is op de motorkap.:P:(:(

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/jeep/105074953-jeep-wrangler-4-o-ho-bouwjaar-1996.html

vraagprijs 7500.00

misschien is dit iets voor je, staat hier ook op het forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je daarom heb je nu een forum:D

Als 5 man zeggen dat is veel geld dan houd het voor mij al op.

THX

zal eens kijken of ik nog meer kan vinden wat me aanstaat.

dank jullie voor jullie eerlijkheid.

groet,

lela

Hallo Lela,

Waar wil je hem voor gaan gebruiken.

Woon/werk of terrein rijden.

Als het terrein rijden wordt kom dan eerst eens kijken bij een van de evenementen van de Jeepclub nederland.

De mannen hebben inderdaad gelijk over de jeep die je voorsteld erg duur en haast te mooi qua uiterlijk.

Kijk ook eens verder op het forum daar de vraag waar moet ik opletten al meerdere malen is gesteld.

Veel succes met de keuze en wie weet zien we elkaar op een van de jeepdagen

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...