Spring naar bijdragen

aanschaf yj 4.2 88er


titanbb
 Share

Recommended Posts

hoi allemaal ik ben danny en heb sinds vorig jaar geen jeep wrangler meer. het is toch beginnen te kriebelen en ik wil eingelijk mijn bmw 735 i inruilen voor een wrangler ik ben bij een autobedrijf in de buurt geweest die een schitterende heeft staan met 133 k km en verhoogd met dikke wielen. ik heb hem even goed onderzocht voor zover ik dat kan en heb alleen op het onder dorpeltje van het achter deurtje een klein beetje roest gevonden. voor de rest werkelijk precies zoals ik hem zou willen hebben. nu is mijn vraag wat zijn de dingen waar ik extra op moet letten en is een prijs van 10 000 euro een eerlijke prijs ?

vriendelijke groet van misschine weer een aankomende jeeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten staan.

Voor dat geld heb je betere Wranglers.;)

Deze is het toch?

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=72587423&p_type_lijst=RL&o_id=4293731

Als het die is, idd lekker laten staan....... Ding is wel mooi gepoetst en hoog enzo. Maar die hoogte ook alleen maar door een 3" bodylift..... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok jongens bedankt voor het behoeden van een te dure jeep :D ik heb inmiddels een andere gekocht namelijuk een tj uit 97 4.0 sahara. heb vanmiddag even proef gereden en hij rijd geweldig komt een nieuwe apk op dus het zal wel los lopen :P

Goeie zet ;):thumbsup:!!!! Veel plezier er van ;) , en ......fotoooooo`sssss please ;).......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok jongens bedankt voor het behoeden van een te dure jeep :bye1: ik heb inmiddels een andere gekocht namelijuk een tj uit 97 4.0 sahara. heb vanmiddag even proef gereden en hij rijd geweldig komt een nieuwe apk op dus het zal wel los lopen :no:

he danny gefeliciteerd met je aankoop

ik moet zeggen je bent wel erg snel, gisteren nog naar een 88er kijken en vandaag al een 97er gekocht

gr. Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach ja je kan weken of maanden naar een auto zoeken maar waarom moet je er zo lang over doen. en de keuze tussen een 88 er en een 97 er is snel gemaakt toch vooral vanwege jullie snelle reacties ik kan hem zaterdag halen en dan zet ik direct ff een paar pics neer , heb er nu nog geen foto,s van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten staan.

Voor dat geld heb je betere Wranglers.:P

Deze is het toch?

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto?p_spr_id=72587423&p_type_lijst=RL&o_id=4293731

zekers laten staan die jeep komt bij ons van het dorp af en is niet echt lief behandeld door de vorige eigenaar wel een eye catcher maar ja daar houd het ook mee op

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja hier zijn wel wat jeep gekken in drenthe maar echte leuke terrein plekken zijn er niet je kunt een naar de water zuivering gaan bij de rietplas verder nieuw industrie bij klazienaveen wel leuk maar daar ben je ook weer zo uitgereden dus maar wachten tot oktober :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk zat alles er nog op toen je m kreeg.. :whistle::P

(twijfelachtig bedrijf, volgens een insider... aan de TJ zal het niet liggen :) )

Alvast veel plezier, en je kan meteen van de weg zo te zien.

Deze gaat trouwens dicht. Doe ik wel even omdat Kollee met vakantie is..

Hier verder: http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=8752

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...