Spring naar bijdragen

29-30 september foc trophy belgie.


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

zo, ons eerste weekend was een geweldige ervaring, hartstikke leuke groep(bedankt voor het wachten zal volgende keer beter op de benzinemeter letten:blush::B:blush:)

gr.Theo, Chantal en de kindjes

P.S. de regen van zaterdagoverdag had wel 's nachts mogen vallen:yes:

post-2291-12873016673042_thumb.jpg

post-2291-12873016675058_thumb.jpg

post-2291-1287301667666_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal top daar zeg, ammer dat ik vandaag niet mee kon rijden maar moest echt om ca 1600 uur weer thuis zijn (werk roept weer)

Bedankt allemaal voor de gezelligheid (miste wel het veel besproken kampvuur)

Liz heeft genoten en Wen iets minder (dat gehobbel op de achterbank is nie echt lekker voor een rug waar je al last van hebt)

Jammer inderdaad dat zaterdagochtend de motregen maar door bleef zeiken maar zondag was een mooie dag met een lekker zonnetje

Hoop dat jullie vandaag ook de boel heel hebben gehouden en tot as vrijdag dan maar weer.

Fam BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was idd weer een top weekend, alleen volgende keer moeten we niet vergeten af te spreken wie er hout mee neemt voor het kampvuurtje he, bij de kachel zitten is toch niet hetzelfde :wacko:.

Helaas verliep de terugreis voor de OGDAKkies niet zo voorspoedig. Nee geen gewonden gevallen, alleen maar flink geschrokken en wat schade links voor. Na een uurtje of 4 "bermpraat" hebben we de terugreis toch weer door kunnen zetten. (Alleen staat onze TJ nu heel ongelukkig in de grazie op 3 voetjes :(.) Sappige details mag Ogdak zelf melden....

Volgend jaar zijn wij er "zekers en vast" weer bij ;).

Oja, foto's volgen na Jeepcamp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, wat zal ik ervan zeggen.

Zaterdagochtend tijdens m'n kwik-fit actie vervelend weer, klaarde in de loop van de dag wel op. Bolletje pijltje en het "lommelsezand" bij duisternis blijft leuk, kinderen vonden het geweldig om in het donker terrein te rijden.

Groot gemis zaterdag avond was toch wel het "vuur", staat tegenover een keer op tijd naar bed is ook lekker.

Zondag prima weer, voor een leuke greppel passage en het nemen van nog 2 terreinen.

Mooi op tijd terug op de camping om de auto in te pakken en om te bouwen naar de "straat" bandjes, om vervolgens om 19:15 in colonne (4 jeeps) te vertrekken.

Echter, Lommel uit rijdend op de N7. nog wat, met een gangetje van 70 zakt in eens de zj links voor onderuit, en herken vervolgens mijn linker voorwiel die en eigen route neemt. Zonder problemen de Zj op de vluchtstrook gezet, nog kauwend op een krentebolletje. Bumper had inmiddels m'n wiel al te pakken, nog gauw even een houten paal die uit de middenberm op de meeste rechtse rijstrook aan de ander kant was belandt verwijderd. Gelukkig geen problemen voor andere weggebruikers veroorzaakt, je moet er niet aan denken wat de gevolgen kunnen zijn als je een kleine 33"er op de vooruit krijgt. De kinderen waren er vrij rustig onder al zei Dennis wel, "nou vindt ik het niet zo leuk meer" Even rustig de situatie bekeken, linksvoor dus het wiel er af, 5 verbogen wielstuds en een flink afgesleten remschijf, heb heel rustig geremd, maar dan nog een rollende remschijf op het asfalt blokkeert erg snel, achteraf gezien als ik met de handrem had geremd was m'n remschijf nog rond geweest, maar ja dat is achteraf.

Nog een poging gewaagd om de wheelstuds recht te buigen, maar dat ging niet. Dus bedacht wie zitten er in de buurt en zouden mogelijk een wheel hub kunnen hebben liggen. Uiteindelijk had Sjikita een as liggen en wist een hub in ooien, en Kameel kwam met de optie om met de Tj naar huis te rijden, is immers maar een half uur. Daar zijn hub te demonteren etc.

Uiteindelijk Zijn dus Kameel en Mudmiep in de Tj en Jeepee, Greetje, kids en Purdy in de Xj naar V'hoven gereden en hebben bumper en ik gezellig op camping stoeltjes in de berm onder het schijnsel van een lantaarnpaal zitten keuvelen. JeePee en Kameel hebben in V'hoven de hub van de Tj gedemonteerd en zijn vervolgens in de starlet weer richting Lommel getogen. Daar had ik inmiddels het een en ander gedemonteerd en alle overige wielen inmiddels nog een keer nagetrokken. Even na elven vertrokken we dan richting V'hoven waar we zonder problemen aankwamen. Na nog een bakje koffie, was ik inmiddels wel aan toe om half 1 richting A'doorn vertrokken waarna we om 02:15 weer thuis waren. Kinderen op bed en nog even rustig een biertje gedronken, om 3 uur ging dan eindelijk het licht uit waarna de wekker om 7 uur alweer riep.

Moraal van het verhaal, het is erg prettig als je in een dergelijke situatie niet alleen bent, jongens hartstikke tof en bedankt, toch leuk om een keer een Tj te kanabaliseren, :wacko:. o ja voordat ik het vergeet wielmoeren "handvast" werkt niet.:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...