The Kick Geplaatst August 18, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 18, 2007 Wat zijn de voordelen (of nadelen) van de u-bolts om de kruisjes vast te zetten t.o.v. de traditionele beugeltjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst August 18, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 18, 2007 Wat zijn de voordelen (of nadelen) van de u-bolts om de kruisjes vast te zetten t.o.v. de traditionele beugeltjes? De boutjes waar de traditionele beugeltjes mee vast zitten blijken vaak een zwak punt te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BULL Geplaatst August 18, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 18, 2007 De boutjes waar de traditionele beugeltjes mee vast zitten blijken vaak een zwak punt te zijn. En je kunt de kruisjes mooier vast trekken en ook nog na trekken. Tevens is het zoals Utah al zegt sterker. Wel oppassen met uitboren (vooral recht uitboren) neem je tijd Succes met je keuze BULL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Kick Geplaatst August 18, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 18, 2007 Ik dacht ook dat de u-bolts sterker zouden zijn, maar problemen met de boutjes heb ik nooit gehad. Pluspunt van u-bolts is ook, dat je niet steeds nieuwe beugels hoeft te monteren als je een kruisje met beschadigde lagers vervangt. Ik denk dat ik voor de u-bolts ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dieseltank Geplaatst August 18, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 18, 2007 Excuseer mijn onwetendheid, maar wat zijn u-bolts? Heb pas een kruisje vervan gen en de boutjes naar z'n grootje gedraaid; door een moer oplassen toch los gekregen. Iets beters is dus welkom. groet, Bert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst August 18, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 18, 2007 Hier zie je 'oud' en 'nieuw' naast elkaar.. Denk dat het zo wel duidelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dieseltank Geplaatst August 19, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 19, 2007 glashelder, dank, ziet er inderdaad wat steviger uit dan die 'elektriciteitspijp beugeltjes'. Ik neem aan dat hiervoor de draadgaten eerst moeten worden uitgeboord. Bert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst August 19, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 19, 2007 Maareh.... ik lees "veel vaster" en "natrekken".... Wees wel voorzichtig en zet ze met beleid vast! je trekt gemakkelijk een lagerkapje ovaal, met alle gevolgen vandien! Verder is het één van de goedkoopste modificatie's die je kunt doen aan je Jeep... kost nog geen 10 euro aan materiaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BULL Geplaatst August 19, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 19, 2007 glashelder, dank, ziet er inderdaad wat steviger uit dan die 'elektriciteitspijp beugeltjes'.Ik neem aan dat hiervoor de draadgaten eerst moeten worden uitgeboord. Bert Hallo Bert, Dat klopt door en door let wel dat je recht boort anders krijg je de boutjes er niet goed in en kan je je kruisje niet goed aantrekken. Succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst August 20, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 20, 2007 Maareh.... ik lees "veel vaster" en "natrekken"....Wees wel voorzichtig en zet ze met beleid vast! je trekt gemakkelijk een lagerkapje ovaal, met alle gevolgen vandien! Verder is het één van de goedkoopste modificatie's die je kunt doen aan je Jeep... kost nog geen 10 euro aan materiaal! Ook zijn er orgineel yoke's te koop dei geschikt zijn voor U-bolts , die zijn wel een stukje steviger dan dan de uitgeboorde (er blijft weinig vlees over na het uitboren) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst August 20, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 20, 2007 Ook zijn er orgineel yoke's te koop dei geschikt zijn voor U-bolts , die zijn wel een stukje steviger dan dan de uitgeboorde (er blijft weinig vlees over na het uitboren) Hoeft geen M10 te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mjoeb Geplaatst August 20, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 20, 2007 Bij mij rekte de originele beugeltjes steeds uit. Met U-bolt kan je ze inderdaad wat na stellen achteraf. Bij de beugeltjes kan je ze alleen wat plat slaan en hopen dat ze dan zo blijven, wat vaak niet het geval is. Bij mij hebben de u-bolts overigens een gierend geluid bij het (hard) optrekken opgelost (er was vrij veel speling op de lagercups van het kruisje ontstaan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.