Spring naar bijdragen

dutch jeepcamp 2007 5/6/7 oktober


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 383
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat worden zware tijden 92.

Nog 45 slapeloze nachten .........

Euhhhh ......8 september is het toch al :lol:( we hebben het in het topic Jeepcamp over het fruitcorso in Tiel , hoe verwarrend:wacko::lol:) Is volgens mij nog maar 17 nachies.....:whistle:.., ......had toch al wallen van het werken dus dat valt niet meer op...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom dan van vakantie terug maar ga direct nadat ik de zooi er thuis uitgepl**rd heb .:P..direct in "ut Jeepie " op weg naar `t Ermerstrand ;),...zal er hopelijk zondagochtend vroeg of misschien zaterdagavond laat zijn, eerder gaat helaas niet lukken denk ik ( ga nog proberen om de boel te saboteren en eerder te vertrekken,...iets met heimwee ofzo :D:P.....Tot Jeepcamp :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben ons aangemeld !!

vraag ??? hoezo caravannummer ???? wij willen ook met de caravan komen. Moeten we dit bij de aanmerlding aangeven??

Het verhaal hier over de nummers gaat over diegen die ter plekke een stacaravan huren voor het weekend. Met eigen caravan komen is geen enkel probleem, heb je geen nummer voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou in iedergeval veel plezier allemaal! Had zo graag gekomen maar helaas over 4 daagies weer de grote blauwe plas op en kom net een weekie na Jeepcamp weer thuis....:whistle:

Jammer man :bye1:,.....hoop dat je een beetje stroom meehebt ( ben je misschien nog op tijd terug...:frusty:.) , werk ze en goede vaart ! :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...