Spring naar bijdragen

CD Wisselaar


Recommended Posts

hallo

ik heb een orginele cd wisselaar van chrysler in mijn '97 gr. cherokee

en hij werkt perfect, maar klopt het dat deze dus geen zelf gebrande cd's afspeelt ?

en weet iemand hier een oplossing voor ?

mischien een andere van ander merk ?

en welk merk werkt dan goed samen met de orginele radio/cas ?

hoop dat iemand me kan helpen

dank u

een happy jeep driver !:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer eens een paar merken CD's; dat wil nog wel eens schelen. Ik heb ook even moeten experimenteren voordat ik goede vond. Sinds een paar maanden heb ik echter de CD-wisselaar afgekoppeld en heb ik een iPod-kastje op de kabel van de wisselaar aangesloten. Nu zit mijn iPod Nano in een houdertje, aangesloten op de wisselaar-ingang van de originele radio. Een WERELD-geluid; soms zelfs beter dan gebrande CD's èn ... te bedienen via de knoppen op de radio (of op het stuur als je die hebt). Nummertje vooruit, nummertje achteruit, playlists (max. 6) selecteren etc. De iPod wordt automatisch opgeladen. Koste me iets van 70EUR via een mannetje in Duitsland die ze zelf maakt...

Greetz,

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer eens een paar merken CD's; dat wil nog wel eens schelen. Ik heb ook even moeten experimenteren voordat ik goede vond. Sinds een paar maanden heb ik echter de CD-wisselaar afgekoppeld en heb ik een iPod-kastje op de kabel van de wisselaar aangesloten. Nu zit mijn iPod Nano in een houdertje, aangesloten op de wisselaar-ingang van de originele radio. Een WERELD-geluid; soms zelfs beter dan gebrande CD's èn ... te bedienen via de knoppen op de radio (of op het stuur als je die hebt). Nummertje vooruit, nummertje achteruit, playlists (max. 6) selecteren etc. De iPod wordt automatisch opgeladen. Koste me iets van 70EUR via een mannetje in Duitsland die ze zelf maakt...

Greetz,

Mike

Hi Mike,

Is dat mannetje ook beschikbaar voor mij, wil ook graag Ipod aansluiten op ingang.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Mike,

Is dat mannetje ook beschikbaar voor mij, wil ook graag Ipod aansluiten op ingang.....

Je kunt het altijd proberen :bye1:

Op het Duitste Jeep-forum vond ik er een thread over van iemand die het kastje via eBay had besteld. De link naar eBay.de leidde wel naar het artikel maar dat was allang uitverkocht. Ik kon de email van de aanbieder achterhalen en heb hem gewoon eens een mailtje (in het Duits) gestuurd. Geen probleem; hij wilde er nog wel eentje voor mij maken.

Zijn naam is Norbert en zijn email-adres is : stratusemil@web.de

Met verzendkosten was ik 83EUR kwijt (betaald met PayPal)

Succes!

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...