Spring naar bijdragen

Compatibiliteits probleem


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Maak er maar een grap van.... maar dit was dus serieus bedoeld! Daarom staat het ook hier en niet in 't café, bij filmpjes ofzo.

Het gaat er mij om, dat je je bewust bent/wordt van waar je eigenlijk mee onderweg bent. En dat de inzittenden van een "gewone" personenauto dus volledig kansloos zijn, bij een flinke aanrijding met jouw Jeep. :)

Ik betreur dan ook, dat zelfs hierover grappen gemaakt moeten worden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het filmpje als eens gezien, en dat blijft me lang bij.

Ik denk er wel eens aan wanneer ik mijn (of een andere) jeep geparkeerd zie en sommige (zeker de kleinere) auto's komen met hun dak bij wijze van spreken net tot de hoogte van mijn motorkap. En dan is de mijne nog niet eens verhoogd. Als je ze zo stilstaand naast elkaar ziet, probeer je eens in te denken dat je op zo'n auto inrijdt...

En ik heb ook eens een filmpje gezien van een aanrijding tussen een Cherokee en een Focus. Die XJ had bijna niets, en de focus was volledig aan gort (in mijn herinnering, misschien was het minder ernstig, maar het verschil was in ieder geval groot!).

Is best goed om hier eens over na te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak er maar een grap van.... maar dit was dus serieus bedoeld! Daarom staat het ook hier en niet in 't café, bij filmpjes ofzo.

Het gaat er mij om, dat je je bewust bent/wordt van waar je eigenlijk mee onderweg bent. En dat de inzittenden van een "gewone" personenauto dus volledig kansloos zijn, bij een flinke aanrijding met jouw Jeep. :)

Ik betreur dan ook, dat zelfs hierover grappen gemaakt moeten worden....

Sorry dus, had het iets te licht opgevat.

Ben me wel degelijk bewust van de mogelijke gevolgen.

Heb dan ook 2 heel verschillende rijstijlen, als ik m'n Jeep of personenauto rijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is dat er erg weinig mensen zijn die beseffen dat ze zo kwetsbaar zijn.

Anders zou niemand op die manier een kruising oversteken.

Als pure botstest is het dan alleen technisch van belang, maar ze pakken dan ook twee uitersten. Die Honda in de zijkant van een laro is veel interessanter.

Waarschijnlijk overleefd dan iedereen het, maar dat is niet zo'n spannend filmpje natuurlijk. :)

Maar zulke dingen prikken wel een beetje het realisme. Dus heeft het weer geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...