Spring naar bijdragen

Radio Code Wait-2hr


Recommended Posts

Nadat ik de accu polen los heb gehad en de radio code heb ingetoets gaat niet de radio aan maar geeft ie repeat aan. Dus wat doe ik, voer de code opnieuw in en dat dus tot een max. van 3x todat ie, Wait-2hr aangeeft.

Heb het al en paar keer geprobeerd maar de radio blijft na invoer van de code, repeat aangeven. En ja, keb ook het RPT knopje geprobeerd.

Weet misschien iemand de oplossing?:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yup klikt als onjuiste code

nou moet je het contact 2 uur aanlaten, of 2 uur rijden.

en dan wel de juiste code intikken, desnoods even bij dealer code even opvragen..

OK, beide codes werken dus niet en code nr 3 heeft een 7 en een 9 ertussen staan terwijl de knopjes op de radio maar van 1 t/m 6 gaan rolleyes.gif

Garage gebeld; dinsdag ff langskomen. Dat gaan we maar doen dan. Zoeken ze de juiste code voor me op.

Wel, nieuwe code gekregen. Volgens de garage nu wel de juiste.

Nu alleen een moment zoeken om de auto 2 uur op 't contact te kunnen laten staan, of 2 uur te gaan rijden rolleyes.gif

hmmm waneer je de accu even los haalt, kan je dan niet direct weer intoetsen?
Nee, dan geeft-ie "wait 2 hrs".

Pas dan kan ik de code intoetsen

3 pogingen

dan weer 2 uur wachten ....

Het staat bij mij zelfs in 't instructieboekje, 2-4 uur wachten.

Maar goed, de nu verkregen code bleek juist en de radio doet 't weer.

Ik heb ook niet zo'n behoefte aan 'n andere - deze heeft nog 'n cassettespeler en behalve dat zo'n ouwe bak wellicht wat minder diefstalgevoelig is <knock knock knock on wood> weet ik ook waar ik met m'n 200 cassettebandjes naartoe kan laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat electronica rare kuren kan krijgen, staat wel vast.

Heb ook nog zo'n oude radio in mijn grand, met cassettespeler. Zou ik voor de wereld niet willen missen. Je bent dus niet de enige die nog cassetjes speelt !

en nog erger: thuis draaien dagelijks minstens één van mijn drie bandopnemers...:P

Misschien begint de rekeneenheid van jouw radio stilaan te mankeren. Kan wel 's gebeuren. Dan kan het voorkomen dat hij de code niet wil, niet kent of niet begrijpt.

Verschijnt de code op de display als je ze tikt ? of zie je niks ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmm, das raar.

dus je ziet de code staan, en hij vraagt repeat.

precies alsof één der cijfers niet klopt met hetgeen er staat.

Al eens gecheckt of de nummertoetsen allemaal werken ? Een oxidatieprobleempje kan een andere impuls geven... het is maar een gis hoor.

Werken anders de preselecties correct ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Hoi

Kreeg die van mij ook niet aan de gang, zelfde meldingen, na diverse probeersels zoals wachten, codes e.d. ging die weer spelen na het volgend.

Radio uit, contact uit, accupool los, accupool vast, 2++ uur in acces.stand laten staan, radio aan, code erin en zowaar hij deed het. Andere volgorde had geen succes.

Hmmm Is wel het proberen waard.

Keb na 3 andere radios er eentje die het wel doet.

De rest dezelfde ellende.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Hoi

Kreeg die van mij ook niet aan de gang, zelfde meldingen, na diverse probeersels zoals wachten, codes e.d. ging die weer spelen na het volgend.

Radio uit, contact uit, accupool los, accupool vast, 2++ uur in acces.stand laten staan, radio aan, code erin en zowaar hij deed het. Andere volgorde had geen succes.

hallo,ik dit juist ook zo geprobeerd heb maar geen succes!

blijft "wait 2 houres" opstaan.

iemand nog opties?:D

gebeld naar dealer voor de code via chassisnummer en andere code gekregen dan vermeld in mijn radioboekje.

ganse nacht contact in acces laten staan met radio uit.

nog steeds "wait 2 houres" bij het aanzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...