Spring naar bijdragen

meeting


Mitchell2.24v
 Share

Recommended Posts

als je dat niet wil roep dan een datum en een plaats

Ok, bij deze dan een voorzetje voor de geinteresseerden.

Datum: laatste vrijdag september (28e).

Plaats: ligt nu nog aan wie mee willen doen, moet een beetje gecoordineerd worden.

Tijd: Wat mij betreft zo tegen het einde van de middag / begin van de avond.

Wie volgt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh... jongens...:P

Ik, als kersverse jeeper, zat gewoon op een dag dat ik zonder jeep zat, mij af te vragen of we dus buiten de PC en het internet elkaar zouden kunnen ontmoeten.

Vandaar de titel van het topic...

Had niet gedacht dat het zo'n vaart zou lopen...

Ik wou dus gewoon 's polsen of we een mogelijkheid hadden om ongedwongen eens samen te komen. zonder daarbij verplichtingen te hebben.

Een pilsje drinken en wat over onze machines praten. En voor diegenen die meer willen is er inderdaad heel wat mogelijk.

dus meer was het niet hoor, gewoon een wishfull thinking...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, bij deze dan een voorzetje voor de geinteresseerden.

Datum: laatste vrijdag september (28e).

Plaats: ligt nu nog aan wie mee willen doen, moet een beetje gecoordineerd worden.

Tijd: Wat mij betreft zo tegen het einde van de middag / begin van de avond.

Wie volgt?

Ben ik net weg met vakantie in Nederland ,en op de terugreis die zaterdag erop is er al Jeepcamp,......gaat hem voor mij niet worden :whistle:( of het moet heel dicht in de buurt van Ede zijn , ga ik wel even een stukkie rijden zonder me af te melden bij het gezeldschap :P....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik net weg met vakantie in Nederland ,en op de terugreis die zaterdag erop is er al Jeepcamp,......gaat hem voor mij niet worden :whistle:( of het moet heel dicht in de buurt van Ede zijn , ga ik wel even een stukkie rijden zonder me af te melden bij het gezeldschap :P....)

Datum kan ook anders, zoals onderstaand (uit vorige topic). De mijne was slechts een voorzetje.

okee ik trap maar af

waar de veluwe of omgeving plaats nog niet exact moet nog even kijken

waar

wat te doen

lekker hangen ,jeeps kijken ,ervaring uitwisselen ,kennis maken met elkaar ,of gewoon lekker kletsen

verder misschien een ritje veluwe of zo bolletje pijltje (jaja weet het maar voor nieuwe jeepers een leuk begin) verder lekker koffie thee of iets anders drinken

en daarna lekker eten met elkaar <_<

de datum even zien denk in november dit jaar

plaats of restaurant ideen opmerkingen laat het horen:bye1:

Klinkt mij goed in de oren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Datum kan ook anders, zoals onderstaand (uit vorige topic). De mijne was slechts een voorzetje.

Klinkt mij goed in de oren.

November klinkt me ook goed in de oren , redelijk lege agenda nog ( kruist zijn vingers.:P..)

En van mij hoeft er niet iets aan vast georganiseerd te zijn zoals eten/ritten of wat dan ook, vaak gaat het daar fout qua tijdsbesteding voor velen ( en mij ) ,sommige kunnen door verplichtingen maar een paar uurtjes of een halve dag weg inclusief heen en retour rit en die voelen zich dan misschien verplicht om af te haken <_<..... Begreep dat er toch vaak al wat na-getafeld wordt in een nabije horecatent...:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee ga daar volgende week mee aan de slag :whistle:
28 september, die vrijdagmiddag zou mij wel uitkomen

Beide tijden komen mij denk ik wel uit (sept. zeker, heb ik immers zelf voorgesteld). En aangezien de meetings enigsinds vrijblijvend zijn, stel ik voor dat we bij voldoende animo gewoon twee meetings doen.

Ik neem die van September op me, dan kan Ramstein die in november doen. Daar wil ik overigens ook bij proberen te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Schop...

Zijn er nog mensen die op de 28e willen meeten? Vlak bij de 'gedoogzone' die dezperado voorstelde...

...is een echte Parkeerplaats (klik). Het ligt volgens mij redelijk centraal. Ik ben daar zelf niet bekend, maar er is vast ook wel een tentje in de buurt waar wat gegeten kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf niet zo'n fan van de Mc, maar kan daar wel een keer eten.

McDonalds BARNEVELD

Adres:

Zelderseweg 67

Postcode: 3784 LN

Plaats: BARNEVELD

Telefoon: 0342-461235

Afslag: A1, afrit Barneveld/Ede

Oh ja, enne we moeten het natuurlijk wel netjes houden (sorry voor de belerende toon), dus geen drive-in disco & burnouts enzo. Zoals door verschillende leden van het forum al is aangehaald willen we de Jeeper geen slechte naam geven, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat die parkeerplaats "harselaar" wel een goede keuze is.

Direct aan de A1 en waarschijnlijk rustiger dan de parkeerplaats van de Mac.

Overigens is dit de carpoolplaats, dus ook nog 'ns duidelijk aangegeven!

In Barneveld is ook nog een grote parkeerplaats, maar gezien dat het op een Zondag is én Barneveld daar nogal, ehhh, zuinig op is, lijkt me een plek buiten de kom beter.

Voor wie nadien wat wil eten, zijn er gelegenheden zat. De Mac bij Barneveld is slechts één mogelijkheid. ( Wel Amerikaans natuurlijk..:P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Datum kan ook anders, zoals onderstaand (uit vorige topic). De mijne was slechts een voorzetje.

Klinkt mij goed in de oren.

Als het vrijdagmiddag is wordt het zowieso niets gezien de service werkzaamheden die ik uitvoer :P( en die niet te plannen zijn....) , en mocht het een "normale dag" worden dan nog red ik het niet om met file en al op tijd aan te komen...

Ik ga dus voor een zondag.....liefst die in November, kan er nog even aan de agenda gewerkt worden.... ( tipex werkt perfect,....hadden we dan wat schat:(???,...er staat helemaal niets op de kalender ;).....alleen een Jeepmeeting :lol::whistle::P)

Dus maak me gek en laat maar horen........:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Barneveld is ook nog een grote parkeerplaats, maar gezien dat het op een Zondag is én Barneveld daar nogal, ehhh, zuinig op is, lijkt me een plek buiten de kom beter.

Neem aan dat dit gaat om de meeting in November :P?? De andere (a.s. vrijdag) is ook hier maar dan op vrijdagmiddag, toch :P

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had 28 september geroepen, maar dat kan net zo goed 2 dagen later (zondag) zijn. Als ik het zo lees hebben we nog niet veel 'deelnemers' en misschien is de zondag inderdaad beter dan vrijdag.

Ik dacht dat die meeting in november ergens anders was (er was ook een soort toertoch voorgesteld?).

Ik heb nu meer werk dan ik een paar weken geleden kon voorzien, dus inmiddels komt de zondag mij zelf ook beter uit :lol:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had 28 september geroepen, maar dat kan net zo goed 2 dagen later (zondag) zijn. Als ik het zo lees hebben we nog niet veel 'deelnemers' en misschien is de zondag inderdaad beter dan vrijdag.

Ik dacht dat die meeting in november ergens anders was (er was ook een soort toertoch voorgesteld?).

Ik heb nu meer werk dan ik een paar weken geleden kon voorzien, dus inmiddels komt de zondag mij zelf ook beter uit :P.

Denk dat de zondag voor velen beter uit zal komen :P......misschien is het a.s. zondag te snel :lol:( i.v.m. Jeepcamp-maar daar gaan ook veel Jeepers niet heen die toch op het Forum zitten....) maar we kunnen de gok wagen en vragen wie er komt. Ik ben zelf met vakantie in die regio ( tenminste bij Ede in de buurt ) en het ligt aan de werkzaamheden thuis ( waar verbouwd wordt:wacko:) of dat ik de Jeep meeneem. In dat geval kan ik natuurlijk zondag proberen om stiekem af te zakken naar de Meeting...

Zullen we maar gewoon eens vragen wie er aanwezig zijn als het a.s. zondag is ;)???

P.s. van de toertocht kon ik zo snel niets terugvinden maar ik sta open voor tips...:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doelde op dit:

okee ik trap maar af

waar de veluwe of omgeving plaats nog niet exact moet nog even kijken

waar

wat te doen

lekker hangen ,jeeps kijken ,ervaring uitwisselen ,kennis maken met elkaar ,of gewoon lekker kletsen

verder misschien een ritje veluwe of zo bolletje pijltje (jaja weet het maar voor nieuwe jeepers een leuk begin) verder lekker koffie thee of iets anders drinken

en daarna lekker eten met elkaar :lol:

de datum even zien denk in november dit jaar

plaats of restaurant ideen opmerkingen laat het horen:bye1:

Zondag ochtend zou voor mij goed zijn, middag ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...