Spring naar bijdragen

hoe kan ik zien om mij cherokee hi of low output is


maddog
 Share

Recommended Posts

Wie kan mij vertellen hoe ik kan zien of mij cherokee uit 1990 een hi of een lo versie is en wat is het verschil eigenlijk.

ik heb op het forum gezocht en kom de termen hi / lo vaak tegen maar niet wat het inhoud.

open de motorkap en aan de rechter kant zit je lucht filter en zit daar een computer /zwartkastje met een boel draden er in dan is het een hy

maar denk zo gezien de leeftijd het een low is (weet het haast wel zeker )

heb helaas even geen foto van een low of hy blok:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus er bestaan ook 2.5 liter High Output? Die van mij heeft een kastje naast het luchtfilter (en aangesloten natuurlijk), maar dacht dat alleen de 4.0 in High bestond.

In 2.5 liter heb je geen High of Low-poorts.....

(alleen verschillende merken motoren , renault of VM of een AMC etc.etc.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 2.5 AMC heeft in de loop der jaren wel steeds meer vermogen gekregen en multi point injectie. Toch een beetje HO dus.

Een veel voorkomend misverstand is dat high output slaat op het vermogen van de auto, dit is echter niet zo. High output slaat op de vorm van de cilinderkop waarbij de uitlaatpoorten hoger geplaatst zijn.

Het verschil tussen high en lowport kun je dus zien aan het manifold.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie kan mij vertellen hoe ik kan zien of mij cherokee uit 1990 een hi of een lo versie is en wat is het verschil eigenlijk.

ik heb op het forum gezocht en kom de termen hi / lo vaak tegen maar niet wat het inhoud.

je hebt allang het antwoord maar klik leuk topic (naar beneden scrollen naar antw. van Mav)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...