Spring naar bijdragen

Mammut


Menno
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Dat ziet er lekker uit. Had je afgesproken met anderen of is er daar doordeweeks ook zo druk?

nee ik heb eerst gebeld en ben toen met 4 jeeps heen gereden

meestal heb je dan een terrein helemaal voor je alleen, zo kan je dus ook de 1 richting routes tegengesteld nemen, en niemand die je opjaagt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker gereden, zo te zien. :B

het was echt werelds, voor ieder wat wils en zulke glijbanen heb ik nog niet meegemaakt, zo vertelde de mevrouw nog er is een heel mooi bospad maar op het eind kan je niet keren en moet je heel lang steil naar beneden en meestal eindig je tegen een boom!!

toch het mooie pad opgezocht en ja hoor ik toch naar beneden geprobeerd nou je mag gerust weten het liep zowat langs me broekspijpen naar beneden

wat een glis, boom weten te ontwijken en het laatste stuk niet meer durven

de rest is ook dan het hele pad achteruit terug gereden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het was echt werelds, voor ieder wat wils en zulke glijbanen heb ik nog niet meegemaakt, zo vertelde de mevrouw nog er is een heel mooi bospad maar op het eind kan je niet keren en moet je heel lang steil naar beneden en meestal eindig je tegen een boom!!

toch het mooie pad opgezocht en ja hoor ik toch naar beneden geprobeerd nou je mag gerust weten het liep zowat langs me broekspijpen naar beneden

wat een glis, boom weten te ontwijken en het laatste stuk niet meer durven

de rest is ook dan het hele pad achteruit terug gereden

dan hast du da den angsthazenweg genommen

is trouwens ook leuk om deze de andere kant op te nemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...