Utah Geplaatst September 23, 2007 Rapporteren Share Geplaatst September 23, 2007 .........Zijn die voor de ZJ het zelfde als bij de "gewone" D44? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst September 23, 2007 Rapporteren Share Geplaatst September 23, 2007 hmm goeie vraag, geen idee.. ik zoek al poosje naar open carrier voor de 44a en die is niet uit wisselbaar met de echte D44 mss de lagers wel?..... mss zelfde nr? http://www.crownautomotive.net/catalog/axle/index.html waneer zelfde nummers dan mag je toch aannemen dat ze hetzelfde zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst September 23, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 23, 2007 hmm goeie vraag, geen idee..ik zoek al poosje naar open carrier voor de 44a en die is niet uit wisselbaar met de echte D44 mss de lagers wel?..... mss zelfde nr? http://www.crownautomotive.net/catalog/axle/index.html waneer zelfde nummers dan mag je toch aannemen dat ze hetzelfde zijn? Tja De carrier van een Grand Cherokee met diesel schijnt een open diff te zijn. Alleen zal je rechter steekas ingekort moeten worden. Keb dit al eens gezien en het rijdt nog steeds rond zonder probs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst September 23, 2007 Rapporteren Share Geplaatst September 23, 2007 de WJ V8 rijd in de states ook met open diff, en bij mijn weten is dat een direct swap, tenminste nergens gelezen van steekassen inkorten maar lagers niet lekker meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst September 23, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 23, 2007 maar lagers niet lekker meer? nope:no: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.