Spring naar bijdragen

ik zoek iemand met legerjeep


angeliqeencris
 Share

Recommended Posts

hallo beste menssen ik heb een vraagje ik zoek iemand om eigenlijk mijn vrouw te verrassen.het volgende...... mijn vrouw is al een hele tijd met muziek bezig nu wordt er op korte termijn tv opname gemaakt door de ncrv .wat de bedoeling is om van eindhoven naar oirschot te rijden waar ze verder gaan met tv opnames in een leger jeep eigenlijk wat leuk is natuurlijk dat alles gefilmd wordt .als u geintresseerd bent laat het me weten ik zal dan u nog meer informatie geven .groetjes chris.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet even van het hart dat we ( misschien kan ik beter zeggen ik) nou niet echt goede ervaringen hebben met

televisiemensen. We hebben al eens gezorgd voor een hoeveelheid Jeeps bij de premiere van een nieuwe film waar een Jeep in voorkomt.

We mochten de premiere bijwonen. Nou ik heb de film nog nooit gezien en moest vroeg naar huis omdat de politie op het punt stond ons te bekeuren voor parkeren.Toen we ergens anders hadden geparkeerd kwamen we de zaal niet meer in.

Ook waren we gevraagd voor het programma "de Garage" en wederom werden er geen afspraken nagekomen.

Maar wie weet.............:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...