Spring naar bijdragen

16 inch Cherokee XJ velgen met banden


michel1972
 Share

Recommended Posts

Te koop aangeboden 5 stuks 16 inch 7j cherokee sportvelgen met 4 bijna nieuwe toyo tranpath mt banden in de maat 235*85*16. Het zijn mt + ms banden maar zijn geschikt tot 160 km per uur en rijden super voor mt banden. Banden hebben nog voor 95% profiel

prijs 500 euro

Kan slotje op. Heb ze vandaag verkocht.

Mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
ik heb wel interesse in de velgen, maar daar heb jij denk ik geen positief antwoord op? :B

je heb trouwens wel geweldige nieuwe banden zeg :yes: mooie velgjes ook. 32inch ook?

http://fotosop.nl/output/1195252709.jpg

De velgen zijn 16 inch en de bandenmaat is 7.5 R16 omgerekend omdat fedima coverbanden zijn zijn ze 32.7 inch groot.

Ik zag nog oude foto's van je jeep trouwens bij www.anvt.nl En dan naar fotoverslag en dan 2006 spaanrwoude. Staan 3 foto's op van de jeep.

Tevens vind ik die filmpjes van jou super. Heel goed in elkaar gezet op de modderpoel site. Ga zo door!

En over de velgen. Het liefst verkoop ik ze compleet met banden maar als de prijs goed is voor de velgen dan wil ik de velgen best zonder banden verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De velgen zijn 16 inch en de bandenmaat is 7.5 R16 omgerekend omdat fedima coverbanden zijn zijn ze 32.7 inch groot.

Ik zag nog oude foto's van je jeep trouwens bij www.anvt.nl En dan naar fotoverslag en dan 2006 spaarnwoude. Staan 3 foto's op van jouw jeep.

Tevens vind ik die filmpjes van jou super. Heel goed in elkaar gezet op de modderpoel site. Ga zo door!

En over de velgen. Het liefst verkoop ik ze compleet met banden maar als de prijs goed is voor de velgen dan wil ik de velgen best zonder banden verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag nog oude foto's van je jeep trouwens bij www.anvt.nl En dan naar fotoverslag en dan 2006 spaanrwoude. Staan 3 foto's op van de jeep.

Tevens vind ik die filmpjes van jou super. Heel goed in elkaar gezet op de modderpoel site. Ga zo door!

En over de velgen. Het liefst verkoop ik ze compleet met banden maar als de prijs goed is voor de velgen dan wil ik de velgen best zonder banden verkopen.

Cool, altijd leuk om wat foto's te zien, heb er ook nog een paar uit rusland zelf gevonden,

http://www.impalaadventures.com/photo4258.html?photo=R081.jpg

en thanks voor die filmpjes :yes: altijd mooi.

heb je een idee hoeveel "J" dat jou velgen zijn?

/edit, zucht, 7J ok!

ff checken wat mijn velgen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cool, altijd leuk om wat foto's te zien, heb er ook nog een paar uit rusland zelf gevonden,

http://www.impalaadventures.com/photo4258.html?photo=R081.jpg

en thanks voor die filmpjes :lol: altijd mooi.

heb je een idee hoeveel "J" dat jou velgen zijn?

/edit, zucht, 7J ok!

ff checken wat mijn velgen zijn.

Hij maakte gebruik van 2 setjes velgen toen. 1 setje 16 inch met de 32 inch extreme banden en 1 setje 15 inch met 31 inch general banden. Ik dacht dat die velgen van hem 8j waren met een andere backspace. Ik kan tot maximaal 275 banden gaan qua breedte met deze 7j velgen.

Even ander vraagje. Van je laatste filmpje op modderpoel van de maasvlakte 18 november had jij muziek erbij zitten. Wie waren deze 2 bands? Mail mij deze even aub op mijn PM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te koop aangeboden 5 stuks 16 inch 7j cherokee sportvelgen met 4 bijna nieuwe toyo tranpath mt banden in de maat 235*85*16. Het zijn mt + ms banden maar zijn geschikt tot 160 km per uur en rijden super voor mt banden. Banden hebben nog voor 95% profiel

prijs 500 euro

uppie en aanpassing prijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...