Spring naar bijdragen

Jeep Grand-cherokee 5.2i Mbi V8 Quadradrive


Recommended Posts

Ga gewoon kijken... Kijk naar de algemene staat (roest, blutsen, scheuren e.d.), probeer de electronica uit, doe een proefritje... Dat is het... De mensen hier kunnen niet op basis van een stukje tekst weten of die "Jeep" goed is...

Ik heb zelf vorige week een Jeep GC 4.0Ho van 1996 met 290 000 km gekocht... Ik heb hier ook niet gevraagd of hij goed is... Voor mij was de basis goed, geen roest, geen scheuren of blutsen alle electronica werkt (op enkele lampjes na, maar zijn ondertussen al vervangen). Straks nog een onderhoud en een Alpine radio laten inbouwen met stuurbediening (via de originele controls)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals, ik bedoel het niet zo dat ik via dit forum een bevestiging wil hebben dat de Jeep goed is, ook ik begrijp dat dit niet mogelijk is. Dit Forum heeft naar mijn mening ook als doel om gedachten uit te wisselen. Ik zet een verhaaltje van wat ik van plan ben op dit forum, en wacht wat de reacties zijn, ik leer er altijd van, toch!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...