Spring naar bijdragen

Knopje trans?


miteho
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben inmiddels ook Cherokee bezitter. Ik heb een cherokee van 91 aangeschaft. Rijd goed. Maar ineens verlor hij tijdens het parkeren een beetje water? Ga morgen even kijken waar dat vandaan kan komen.

Maarrr ik heb een knopje gezien met Trans erop! Staat een raar tekentje bij.. ik kan het niet plaatsen! Wie kan mij vertellen wat het is? Voordat ik erop druk en ik ui m'n stoel schiet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en weer OT.

okee dan!!:yes:

neem aan dat het knopje aan de rechterkant zit redelijk dicht bij het stuurkolom

staat op trans power de funtie dat de bak later opschakelt dus meer toeren schakelt dan als je overbrenging niet is veranderd bij niet inschakelen rond de 2000 toeren is en de tranpower ingeschakelt zo rond de 3000 toeren :P

(bij de mijne toen ie nog orgineel was dan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee dan!!:yes:

neem aan dat het knopje aan de rechterkant zit redelijk dicht bij het stuurkolom

staat op trans power de funtie dat de bak later opschakelt dus meer toeren schakelt dan als je overbrenging niet is veranderd bij niet inschakelen rond de 2000 toeren is en de tranpower ingeschakelt zo rond de 3000 toeren :P

(bij de mijne toen ie nog orgineel was dan)

Dat knopje bedoel ik ja! Bedankt! dat ga ik morgen uit proberen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan de lokale krant nu al spellen...

Automobilist gelanceerd

Ambulance personeel stond even voor een raadsel. Even na half 8 vanmorgen kwam de melding binnen dat er een man in de oude eik op het dorpsplein vastzat.

Omstanders beweerden dat de man vanuit zijn Jeep gelanceerd was terwijl hij iets riep in de trent van 'Ik wat waar het knopje doet!' Helaas was het niet duidelijk of de man gewond was geraakt na zijn vliegbeweging,. Maar zodra onze Jan van het café 'D'n uitbater' en zijn collega's met de brandweerwagen arriveerde, kon de man uit zijn hachelijke situatie gered worden.

De man mankeerde niks en was na een kwartier in slaap gevallen.

Hij was gisteren de hele dag en nacht druk in de weer geweest om uit te vinden waarvoor dat éne knopje diende.

Uit goede hoek heeft de redactie vernomen dat de man vanavond bij onze Jan in het café een lezing houdt over automatische schuifdaken.

red.

:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...