jhagenbeek Geplaatst November 6, 2007 Rapporteren Share Geplaatst November 6, 2007 Vrienden, Mijn XJ1997, 200dkm op LPG, rijdt heel goed als je gas geeft. Als ie koud is echter loopt ie niet mooi stationair. Beetje onregelmatig toerental, maar toch vooral óf op 5 óf op 6 cilinders. Op benzine is het beter, maar niet weg. Als ie warm wordt gaat het beter. Ik heb een paar dingen gelezen op het forum, van simpel naar lastiger: - Ontsteking = integraal vervangen, wie heeft een tip voor de beste LPG bougies? - Vacuumslangen, maar ik heb niet het gevoel dat ie daardoor op 5 of 6 poten loopt. - MAP/ Stappenmotor etc. etc. Of is het gewoon slijtage? Ik hoor graag. Jorden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaap Geplaatst November 6, 2007 Rapporteren Share Geplaatst November 6, 2007 de mijne had het zelfde ,achteraf een een lekke inlaatspruitstukpakking ,goeie voor scrabble , je kan het testen door met remmenreiniger over de pakking te spuiten ,met koude motor als het toerental veranderd ,is hij lek succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Limited 97 Geplaatst November 6, 2007 Rapporteren Share Geplaatst November 6, 2007 Meestal verbrande kleppen/zetels, had hetzelfde bij zelfde km stand, komt door lpg. Zeker omdat het bij benzine beter gaat, als het aan je ontsteking of andere zaken ligt zou ie het bij benzine hetzelfde doen. Reken op gereviseerde kop incl. plaatsen bij Jeep Dealer op + 2000 euro, bij B&S op 1600 euro en handige mannetjes op veel minder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.