90Wrangler Geplaatst November 6, 2007 Rapporteren Share Geplaatst November 6, 2007 Weet er iemand van jullie hoe ik mijn 2500l meer pit kan geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst November 6, 2007 Rapporteren Share Geplaatst November 6, 2007 2.5 I4 (Factory ratings 120-130hp/140-150lbft)Cold air intake (CAI) with 5" Powerstack cone filter 4.0L TB bored to 60mm Poweraid TB spacer bored to 60mm Intake manifold heatshield Flowmaster 50 series 2.25" muffler High-flow cat Clifford Performance header with 2.25" piping Champion copper plugs Magnecor 8.5mm plug wires Electric fan conversion Relocate IAT sensor to CAI 21lb/hr 4.0L injectors Ported stock cyl. head Mopar Performance 256* camshaft With the package of mods listed above, outputs should improve to about 160hp/180lbft. of de 6cyl er in stoppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
90Wrangler Geplaatst November 7, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 7, 2007 Thanks mate Now I now what to do :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst November 7, 2007 Rapporteren Share Geplaatst November 7, 2007 Ik weet eigenlijk niet of het zo'n goed plan is om die 2.5 wat te "kietelen". Het blok munt niet uit door lange levensduur ( Lees: Moet mechanisch al hard werken) en door er extra power uit te peuren kon de levensduur wel eens verkort worden.... Maar het is ieder z'n keuze natuurlijk.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chero25 Geplaatst November 29, 2007 Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2007 2.5L geen lange levensduur? Alles is al stuk geweest aan mijn XJ 2.5i maar niet de motor! En ik spaar 'm echt niet hoor. Verbruikt geen druppel olie, 1 x per jaar gaat er nieuwe olie in. Benzineverbruik is heel redelijk, ongeveer 1 op 9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst November 29, 2007 Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2007 Ik heb geschreven dat hij niet uitmunt in levensduur. Het blok moet hard werken t.o.v z'n zescylinder broertjes, en draait daarbij ook nog eens beduidend meer toeren. Ze slijten dus sneller dan de 4.0i of 4.2 blokken. Ga je zo'n blok kietelen, dan verkort je dus m.i. al snel de levensduur. Daarnaast denk ik, al schreef ik dat hierboven niet, dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt als je vindt dat de 2.5 te weinig vermogen heeft. Dan had je volgens mij dus een 4.0 moeten nemen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.