Spring naar bijdragen

Hellup ik zoek een schema voor bougies


MCJeep
 Share

Recommended Posts

probeer het eens met de oude verdelerkap en rotor, ik heb voor mijn XJ namelijk ook wel eens een verkeerde meegekregen dat ie het niet deed.

Oeps die mogelijkheid is uitgesloten ik heb ze nl al weggegooid. Tevens was de reden dat die niet starten het vervangen van de vedeler en kabels enz.

Maar ik heb wel vonk gemeten op drie van de 6 bougies en heb ook al benz. in de luchtuitlaat gegooit, krijg ook een hele sterke benz lucht na het starten dus benz en vonk heeft ie maar starten ho maar

Code`s uitgelezen.. 12-21-55

Dus daar kan het ook niet aan liggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://jeepforum.nl/showthread.php?t=8033

is een kud storing.........

in dat andere topic wel andere codes

maar waneer je steeds je accu losgooit zal je denk ik steeds met schone lei beginnen?

die lekspanning even opzoeken met multimeter en zekering trekken

Yep idd een k.u.d. storing, de lekspanning komt van m`n alarm af die moet er ook uit of hertsteld worden is nu omgeleid en heb daar geen problemen mee wat starten betrefd( al zo`n 12.000km). Ik heb de accu wel steeds onder de lader staan dus te weinig stroom zal het ook niet wezen. Ik ga vandaag weer verder knutsellen dus iedere suggestie waar ik evt op kan letten is welkom ik ga net zolang door totdat ik alles getackeld heb.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...