Spring naar bijdragen

Eersel 09-12-07


theo-cj7
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

moest vandaag in de buurt zijn, en ben ff gaan kijken, maar is een leuk terrein, met leuke mogelijkheden:)

als je op navigatie rijdt, voer dan dalemsedijk in Eersel in, of kapelweg in Hapert. daar waar Dalemsedijk overgaat in Kapelweg is een zandpad dat naar de baan voert.

niet Kapelweg Eersel, want dat is een ander straatje:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag weereens lekker gespeeld in de zandbak van Eersel. en met medewerking van de Unimogclub is het een heftig terrein geworden. helaas had ik niet mijn Jeep niet bij maar mijn Soes (Jeepkiller) wel. er waren ook nog een paar ander Jeepers aanwezig TheoCJ7. en een forumlid met een groene CJ7 V8 zijn nickname weet ik helaas niet meer. en Just A Jeeper die goed vast zat. en dat er 2 Unimogs aantepas moesten komen om Just A Jeeper (zie foto) eruit te trekken. 2e foto ik met mijn groene JeepKiller en een onbekende forumlid 3e foto is TheoCJ7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

idd een leuke dag gehad, leuk terrein goede catering ff een te diep gat in gereden en gelijk overal fotocamera's natuurlijk, helaas waren de batterijen van mijn camera leeg, maar FM en theo-cj7 maken dat goed

oh ja patrick nog bedank voor het aanhaken van de sleepkabel:)

kortom lekker gespeeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, ik ben die "onbekende"

Ook ik heb lekker gereden, en de test met de nieuwe assen is tot nu toe geslaagd.

Jammer dat de organisatie zoveel mooie stukken af had gelint, en dat de hoofd sporen vrij zwaar waren doordat er ook met Unimogs flink gereden werdt. Verder niets te klagen :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt jan, maar ik wil m'n verhoging eigenlijk wel dichtbij testen, als er dan iets mis gaat ben ik dicht bij huis

btw laatse 4 JCN evenementen erm, joppe, halle en nu heerde waren resp 230, 145, 159 en nu 150 km voor mij

Hoe is je verhoging bevallen? Die verhoging heeft in ieder geval goed zijn nut bewezen met het droog houden van je voeten. Dat kan ik van mij niet zeggen. Aan de hand van de foto's te zien hebben jullie een hele leuke dag hebben gehad in Eersel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...