Spring naar bijdragen

slotjuh


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

Snelheid bij vollast = 1,6m per minuut *wat wil je ook met 265:1 reduktie)

Een snellooplier van b.v. Warn kost immer ook 4x dit bedrag

Garantie is niet overdraagbaar van partikulier naar partikulier (alleen voor eerste eigenaar)

Merk?? Wat jij wilt ;-) ghehe Merkloos chinees produkt net als alle andere in deze prijscategorie (KEW of GEW of Kinzo whatever, plak er een naam op en is het dan een merk??)

Ding is gewoon nieuw, heeft goede specs en heeft genoeg reserves (op papier althans) om een lullig CJ-tje uit de prut te helpen.

Ik heb bewust geen Chinees 8000/9500 lbs genomen omdat deze vaak oververhitten of zelfs vastlopen omdat ze in praktijk veel meer moeite hebben om hun load rating te trekken dan ze beloven. Dan liever wat xtra power dat alles heel blijft (naar ik hoop)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm. ja is waar. Vaak zijn het handelsmaatschapijtjes die deze handel erbij hebben maar dan net weer geen spare parts.

Zo heb ik recent ook een chinese Quad gekocht, zelfde euvel al heb ik inmiddels genoeg adressen voor onderdelen. Want het tuig dat in NL quads verkoopt is simpelweg...bagger Geen service, garantie of wat dan ook gewoon cash-and-carry.

Ik ga hiervoor naar onze oosterburen waar deze lier ook vandaan komt.

Er zit wel een explosie tekening bij met de onderdelen en hun artikel nummers dus da's al heel wat ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze lier er sinds kort ook op zitten, heb hem nu een keer gebruikt.

Over de duurzaamheid kan ik dus nog niets zeggen, maar mijn eerste ervaring met die draadloze afstandbediening is slecht(levensgevaarlijk). Je hoeft het bedieningsknopje niet ingedrukt te houden en met ander knopje uitzetten:wacko:.

Verder ben ik er heel tevreden mee, een goede oplossing voor "weinig" geld

Ik heb er bij mij een relais tussen gezet zodat ik de stroom van de hele lier kan uit schakelen. Het relais word bediend met een tuimelschakelaar.

onderstaand topic gaat er over

http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=9420

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zit wat in ja, maar dat zijn van die dingen waar je pas achter komt met het (eerste) gebruik.

Lijkt me iets om gewoon rekening mee te houden en dus normaal gesproken alleen de draadbediening te gebruiken vanuit achter het stuur.

Voor die paar x die je hem gebruikt is het zeker een prijsgunstige oplossing, en opend weer nieuwe mogelijkheden in het terrein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte moderator, kunt u dan een kopietje onder een ander hoofdstuk onderbrengen?

Ik zie het trouwens niet zo zeer als een discussie maar meer als een uitwisseling van gebruikers-ervaringen om de voors en tegens af te kunnen wegen:

- De prijs is kennelijk redelijk

- De fabrikant is een mannetje op de maan

- De kwaliteiten van de lift nodigen uit tot een niet al te intensief gebruik

- Onderdelen zijn vermoedelijk slecht verkrijgbaar

Dat is informatie waar een nieuweling als ik wat aan heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zeer tespreken over de prijs/kwaliteit verhouding van de Makrolier

Dat is een GEW 10.000. Had 1 nadeeltje. alsie erg warm werd dan smolt het kunstofvoetje van de massa. Heb dat voor 15 eur laten vernieuwen bij een revisiebedrijf die heeft 2 nieuwe massa draden gemaakt naar chassis.

Die Lier doet het nog steeds prima op de auto van Ramstein.

Onderdelen te krijgen bij airpress Leeuwarden.

De zelfde lier van Kollee had zelfde probleem en is ook gerepareerd en zit nu op een duitse Jeep.

Enige reden van aanschaf van mn huidige Warn is de snelheid maar Kost wel 3 x zo veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte moderator, kunt u dan een kopietje onder een ander hoofdstuk onderbrengen?

Ik zie het trouwens niet zo zeer als een discussie maar meer als een uitwisseling van gebruikers-ervaringen om de voors en tegens af te kunnen wegen

Dat is informatie waar een nieuweling als ik wat aan heeft!

uitwisseling van ervaringen, dat is juist de bedoeling van het Jeepforum

alleen niet in het te koop fora, ook ivm met overzichtelijkheid

dus deze gaat opslot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...