Spring naar bijdragen

Wat is de meest economische cruise snelheid ?


fransdemers
 Share

Recommended Posts

Heb mijn gc 5.9 net en ben gestopt met het kijken want ik werd er een beetje down van.

Nu tank ik als ie leeg is(euro 98:() zorg dat ik mijn mp3 speler op heb kijk niet naar het bedrag en pin gewoon.

Vervolgens rekeningafschriften niet meer open maken en iedereen is gelukkig(vooral de BP):(.

Valt me wel op dat de free bee's hard gaan.

Als iemand vraagt of da niet veel zuipt zo'n 5,9 liter zeg ik "niet zoveel als zijn baasje"

In het begin was het 16.8 liter bij 125 km/h ongeveer.

Jack

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij interesseerd het ook niet zo veel wat mn Jeep verbruikt maar kan me best voorstellen dat dat een hoop mensen wel degelijk interesseerd en dat er ook zijn die vanwege het hoge verbruik afscheid moeten nemen omdat niet alles in het leven draait om Jeep en dat je gezin er niet onder mag lijden.

Ik ben single, kids de deur uit, geen alimentatie meer en auto van de zaak met tankpas.

Vind daarom je opmerkingen een beetje kort door de bocht.

Zo van als het je niet bevalt pleur je maar op.

Waarom mag iemand niet zeuren over verbruik en wel over het weer en of zn opoe in de gang is uitgegleden en andere onderwerpen die geen fluit met jeep rijden hebben te maken.?

Zeker als moddereter moet je toch een beetje neutraal blijven.

pffff zo weer een gele kaart :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het doet natuurlijk verschrikkelijk pijn, maar deze keer heeft Beest toch wel een behoorlijk deel van het gelijk aan zijn zijde.:blush:

Gebruik de zoekfunctie maar eens met woorden als "gebruik""en "verbruik".

Hier luidt het motto echt: erger u niet, maar verwonder u slechts.

Trouwens, niet-Jeepers kunnen er ook wat van. Stereotype vragen als je iemand tegenkomt:

1. Rijdt het een beetje. Antwoord: Ja, uitstekend:thumbsup:

2. Hoeveel verbruikt-gebruikt-neemt dat nou? Antwoord: Veel:yes:

En voor mij is de kous dan af.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij interesseerd het ook niet zo veel wat mn Jeep verbruikt maar kan me best voorstellen dat dat een hoop mensen wel degelijk interesseerd en dat er ook zijn die vanwege het hoge verbruik afscheid moeten nemen omdat niet alles in het leven draait om Jeep en dat je gezin er niet onder mag lijden.

als verbruik of onderhoud een probleem is moet je er niet aan beginnen

Vind daarom je opmerkingen een beetje kort door de bocht.

Zo van als het je niet bevalt pleur je maar op.

daar komt ut wel op neer:yes:

Waarom mag iemand niet zeuren over verbruik en wel over het weer en of zn opoe in de gang is uitgegleden en andere onderwerpen die geen fluit met jeep rijden hebben te maken.?

zeuren mag, maar verwacht ook tegengas

Zeker als moddereter moet je toch een beetje neutraal blijven.
sinds waneer?

zo /me gaat die kaarten eens opzoeken :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eeuhhh......juist.... wat is het topic ook alweer....:blush:

Wat is de meest economische cruise snelheid ?:lol:

Daar kunt u antwoord op krijgen. Het is de keuze tussen snelheid (tijd) en brandstofverbruik die de economische cruise snelheid maakt.;)

Iemand die voor € 100,-- per uur achter het stuur zit, is gebaat bij de hoogste snelheid, ongeacht het hogere brandstofverbruik. Een minimumloner van € 7,50 per uur zal daarentegen zo langzaam mogelijk moeten rijden om het meest gunstige verbruik te bewerkstelligen, al was het maar om de brandstof te kunnen bekostigen.:P

De meest economisch snelheid zal dus van keer tot keer en van chauffeur tot chauffeur wisselend zijn.:no:

Alle voorgaande bijdragen met betrekking tot de hoogte van het verbruik zijn dus zinloos en off-topic. (Komt mij zo voor).;):D:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, jongens jongens... ;) toch geen ruzie maken over dit topic hoop ik.

Dat we over het verbruik van onze Jeep even babbelen vind ik maar normaal.

De bedoeling van de vraag is: welke snelheid is de beste om goed vooruit te komen, maar toch met een economisch verbruik.

Ben dus dit weekend naar Frankrijk geweest en heb met de cruisecontrol aan 100 km/u een gemiddeld verbruik van 12.1 liter op 100 km gehaald.

In het slechte stormweer kwam ik daarmee goed vooruit, nog redelijk veilig en het verbruik ligt heel wat lager dan in mijn lokale verkeer.

En ondanks het feit dat we allemaal met een slurper rondrijden, mag er toch wel eens een tip uitgewisseld worden om dit een beetje binnen de perken te houden vind ik. De regering en de oliebarons verdienen al genoeg achter ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...