Spring naar bijdragen

8 december Heerde Rotary Oldenbroek


dezperado
 Share

Recommended Posts

a.s. zaterdag is er weer een wintertrail van de Rotaryclub Oldenbroek.

Het gebeuren is weer op de motorcrossbaan in Heerde.

JeepClub Nederland heeft er een paar Jeeps staan die publiek rondrijden tegen betaling (voor het goede doel)

Voor nadere info inzake dit evenement verwijs ik jullie naar: www.4x4wintertrail.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag met Dutch Rebel-BlackBear-Carlo /Rick-Ollie B etc naar Heerde geweest.

<Kom al paar jaar achterelkaar naar dat gebeuren van Rotary Oldenbroek namens de Jeep Club mensen rijden, maar vandaag geen tijd om stil te staan want gelijk weer nieuwe passagiers. Hoofdzakelijk kinderen maar dat is heel erg leuk. Stond een keer boven op de berg en mn linker voorband was leeg. Dus voorzichtig naar beneden naar vlak terrein. Opgepompt met mn compressor en naar het start punt waar Ollie en Ruud hielpen bande verwisselen. Was aan het eind van de dag dus geen probleem.

Ze hebben een dubbele afspuitplaats met 2 hogedrukspuiten dus toppie.

Na half 2 werd het drukker en wat vaker file maar die omzeilde ik of reed er langs. Het was erg druk voor de kranen,bulldozers en tractoren om een hoop autos los te trekken, Waren malloten die vol gas door een waterbak reden van halve meter en dan halverwege stilstonden met waterslag.

De soezies waren net gestoorden die probeerden zo hard mogelijk te rijden en liefst zonder uitlaat.Open autos met kleine kinderen zonder gordel.

Ben trots op JCN want daar komen die idioten niet ver.

We hebben aardig druk gehad met mensen vervoer ad eur 5,00 per ritje dus we hebben mooi mee geholpen voor dat goede doel in AFRIKA.

Die Rotaryclub had de stands met koek en zopie ¨perfect voor elkaar.

Erwtensoep, Gluewein,Hamburgers en broodje Thueringer bratwurst.

Helaas was ik vergeten de accu van camera op te laden en lagen de reserve accus thuis dus nul pics.

Ben een stuk of 10 keer doorde grote waterbak gereden en daar werden veel fotos getrokken.±) Amaai'

Kortom , hele leuke dag. Lekker gespeeld, nieuwe paden aangelegd en geen hulp nodig gehad van derden en maar 1 x gelierd ) Ollie zat in een gat'

De Zandhopper `Henk` belde om mn Hi Jack te lenen omdat hij ook een band van de velg had gereden. Toen ik bij em was werd hij even omhoog geschept door een shovel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer gezellig.

Foto's komen op locourant.nl en rotaryoldenbroek.nl

Droog en veel fun.

Was inderdaad weer gezellig. Wel een beetje teveel file maar met een beetje slalommen kom je er wel. In de grote waterbak (jeweetwel, die voor de echte duikers) ben ik niemand tegengekomen. Was trouwens wel nat tot op de zittingen. 22 dec. maar weer naar Heerde.

P.s. voor Black Bear:klein spelfoutje = rotaryoldebroek.nl

See you

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zijn na een daggie modderen weer spik en span. Inderdaad net wat Hans zei, de band van de velg gelopen maar met behulp met een schovel en het medical resqeuteam hebben we het klusje snel geklaard. Het was zeer gezellig, zeker met wat jeepers onderelkaar. Volgende week ANVT en dan de 22 dec. JCN.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze tent waar de mensen konden meerijden tegen betaling van 5 eur ( voor het goede doel) Dit jaar door de spandoeken erg druk bezocht.

img22011cp9.jpg

MadMUdder ( heeft zelf 26 kilo mud verloren en ziet er uit als een jonge god)

img22032by3.jpg

gewoon doorrijden

img22039su7.jpg

img22040ac2.jpg

waterslag ??? joh !!!!! hoe kan dat nou ??

img22041kh5.jpg

img22043ra3.jpg

img22045jr0.jpg

img22048gi4.jpg

img22049cd1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De fotoos zijn gepikt van de Rotary side.Mijn accu van camera was leeg en met kleine camera kun je nooit zulke mooie shots maken.

Heb alleen de Jeeps gekozen. wil je alles zien ga dan naar

http://www.4x4wintertrail.nl/images/2007/index.htm

Het is net of ik stil sta in de waterbak maar hou het water liever aan de buitenkant van auto en motor. Laat hem er gewoon in 2 laag doorheen lopen.

Ben benieuwd naar de pics van locourant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De video welke door de Loco is gemaakt is staat nu op www.locourant.nl .Mooie plaatjes.

Heb zelf ook nog wat mooie foto's gekregen van Papparazzi fotograaf Fred Docter. Weet alleen niet hoe ik ze hier op het forum kan krijgen

Enne Hans, niet te complimenteus worden he !

Xi alleen maar een Jeep rijder die niet weet waar zijn gaspedaal zit.:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...