Spring naar bijdragen

Verbruik / prestaties


clskoppes
 Share

Recommended Posts

Ik lees brandstofbesparingen van 30% en meer. Die man moet op een goudmijn zitten.

Alleen zie ik de bedoelde sets zelden te koop.

Vooralsnog is de goedkoopste oplossing, als je zo nodig wilt besparen, een spons onder het gaspedaal. Het is in ieder geval een goedkope oplossing.:wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meteen patent aanvragen zou ik zeggen:wacko:. Voor wat betreft de perstaties kan ik je meteen uit de droom helpen. Een filter dat zo in de motorrruimte geplaatst word en dus warme lucht aanzuigt zou zelfs het tegengstelde kunnen bereiken. Om meer vermogen te genereren geldt hoe kouder de aangezogen lucht hoe meer vermogen. Heb zo'n zelfde kit op mijn andere hobby auto en hier heeft het wel zin omdat ie pal achter de grill zit en zo dus koude rijwind aanzuigt. Zoals je op deze foto ziet.10072007006jc3.jpg

Maar wat ik op de onderstaande foto op die link zie zie lijkt het me heel sterk dat ie meer vermogen heeft. Meer lucht wil dus niet altijd zeggen meer vermogen. Sowieso is het lastig om bij de cherokee hem achter je grill te kunnen plaatsen ivm. de twee radiateurs (indien je airco hebt).

1310403jeep04zgg6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...