Spring naar bijdragen

Polen met 4wd travel 1t/m7 Nov.2008


dezperado
 Share

Recommended Posts

4wd travel organiseerd een rit in Polen.

Moeten wel geprepareerde autoos zijn met lier en minimaal 2 personen per auto.

Voor de liefhebbers van zwaar offroaden heeft Polen veel te bieden en de mogelijkheden zijn er schier onbegrensd. Maar uw auto dient voor deze reis wel serieus geprepareerd te zijn en de inzittenden moeten behoorlijk wat ervaring op het gebied van terreinrijden hebben.

Half november, zo middenin de herfst, wil het nogal eens nat en glad zijn in de gebieden van Polen, die wij voor u hebben uitgezocht. Reken verder op drassige grashellingen, op behoorlijk diepe, smalle canyons, zware beklimmingen en steile afdalingen, veel grote keien, rivierdoorwadingen, veel lieren, slepen, werken en... vrienden maken.

U slaapt elke avond in een ander hotel. Als het weer het toestaa, lunchen we buiten waarbij een kampvuur tot de vaste ingredientien behoort. Mocht u al eerder aan ��n van de Polenreizen van 4WD Travel deelgenomen hebben, dan heeft u inmiddels wel een idee, hoe de Sudeten eruit zien. Maar u zult verbaasd staan over hoezeer de routes, speciaal voor deze reis uitgezet, u en uw auto zullen gaan bezighouden!

lees verder hier

http://www.4wdautomagazine.nl/cgi-bin/cursus.cgi?action=get&type=r&recnum=12

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Polen: Zwaar

ZWAAR TERREINRIJDEN IN POLEN

Voor de liefhebbers van zwaar offroaden heeft Polen veel te bieden en de mogelijkheden zijn er schier onbegrensd. Maar uw auto dient voor deze reis wel serieus geprepareerd te zijn en de inzittenden moeten behoorlijk wat ervaring op het gebied van terreinrijden hebben.

Half november, zo middenin de herfst, wil het nogal eens nat en glad zijn in de gebieden van Polen, die wij voor u hebben uitgezocht. Reken verder op drassige grashellingen, op behoorlijk diepe, smalle canyons, zware beklimmingen en steile afdalingen, veel grote keien, rivierdoorwadingen, veel lieren, slepen, werken en... vrienden maken.

U slaapt elke avond in een ander hotel. Als het weer het toestaa, lunchen we buiten waarbij een kampvuur tot de vaste ingredientien behoort. Mocht u al eerder aan één van de Polenreizen van 4WD Travel deelgenomen hebben, dan heeft u inmiddels wel een idee, hoe de Sudeten eruit zien. Maar u zult verbaasd staan over hoezeer de routes, speciaal voor deze reis uitgezet, u en uw auto zullen gaan bezighouden!

De reis wordt voorafgegaan door een infomiddag.

Hotelreis

situatie

Sudetengebergte, grensgebied Polen/Tsjechië.

soort reis

Trektocht met hotelovernachtingen

Moelijkheidsgraad:

Geprepareerde auto's.

Reisdata:

01 t/m 07 november 2008

Deelnamekosten p.p.

TC leden:

745.00

niet TC leden:

€ 775.00

Inclusief

Trektocht met overnachtingen in hotels. De reis gaat door bij minimaal 7 auto's. 2 Personen per auto verplicht!

bron: 4wd automagazine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er wel zin in maar :

29 jan : New-mexico (off-road)

in mei : Barcelona (met vriendin)

juli : Polen (met vriendin)

juli : Griekenland (met vriendin)

sept : Rubicon (off-road)

Dan nog alle Jeep-evenementen hier in NL/Belgie en Frankrijk

En ik moet natuurlijk ook nog weleens werken......

(cevenol heb ik wegens tijd ook al moeten laten schieten in 2008)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er wel zin in maar :

29 jan : New-mexico (off-road)

in mei : Barcelona (met vriendin)

juli : Polen (met vriendin)

juli : Griekenland (met vriendin)

sept : Rubicon (off-road)

Dan nog alle Jeep-evenementen hier in NL/Belgie en Frankrijk

En ik moet natuurlijk ook nog weleens werken......

(cevenol heb ik wegens tijd ook al moeten laten schieten in 2008)

Laat Polen iin juli vervallen en ga je in november.<_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben in juni 2006 met deze reis meegeweest.

Was ontzettend gaaf, deze reis was voor mij aanleiding om een Jeep Wrangler aan te schaffen, omdat de Sorento waar ik deze reis mee gemaakt heb eigenlijk zonde was om hem daarvoor te gebruiken.

Hij had dan ook de nodige schade aan lak en subframe.

Andree de Poolse gids is een goeie vent die het iedereen naar de zin weet te maken, van zwaar tot heel zwaar rijden.

Ontzettend mooi gebied die Sudeten.

Denk erover als er Jeepers gaan, om dan ook mee te gaan.

Hieronder mijn foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=QWD7SS7T

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...