-
199 Wie is de Jeepforumbezoeker?
-
1. Jeep onderhoud of reparaties...
-
4x4 specialist
-
Dealer
-
Alles zelf
-
Deel zelf, deel garage
-
Alleen lampje vervangen, olie peilen
-
Handige vriend
-
Jeep gaat niet kapot
-
Tijd om in te ruilen
-
- Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
- Onderwerp tonen
-
-
124 Jouw mening
-
1. Mooiste Jeep (va 2010)
-
Renegade (2015-nu)
-
Cherokee (2014-nu)
-
Liberty (2008-2012)
-
Compass/Patriot (2007-nu)
-
4 Door Wrangler (2007-nu)
-
Wrangler (2007–nu)
-
Commander (2006–2010)
-
Jeep Grand Cherokee WK2 (2011-nu)
-
- Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
- Onderwerp tonen
-
-
Discussies
-
Posts
-
Probleem is opgelost. Ik rijd al een laar dagen zonder melding, en hij draait 👌🏼
-
Afgelopen weken bezig geweest met het vervangen van de achterste 2 bouten van beide uitlaatspruitstukken. Waterpomp vervangen (zat een scheur in de waaier, thermostaat vervangen. Tevens ook de kleppendeksel eraf gehaald om naar de stoters etc te kijken. Hier was gelukkig niets bijzonders te zien. Geen grote ruimtes of loszittende klepstoters oid. Morgen of overmorgen zal ik de Jeep voor het eerst weer starten en dan gaan we het zien.
-
Door REAL STRANGLER · Geplaatst
Veel Cherokees hebben 2 temp sensoren, waarvan 1 voor de meter. Die gaat wel eens kapot. Succes, Siert. -
Door Richard_Jeep · Geplaatst
Hi Philippe, Ik snap je, je zou dan eerder verwachten dat de temperatuur boven de 100 gaat als de radiator verstopt zit. Anderszijds, veel anders kan er niet kapot zijn dan de radiator. Als de radiator verstopt zit loopt de druk op door de temperatuur en kan de koelvloeistof er weer door bedenk ik me - maar zeker weten doe ik het niet. Misschien dat je 'm door kunt spoelen met een tuinslang? Als het ding zo oud is, dan is het misschien geen slecht idee om 'm te vervangen. O ja, wil nog wel opmerken, de door mij bovengenoemde radiator zou een quick disconnect transmissielijn (koeling transmissie) van 3/8 inch moeten hebben maar is in werkelijkheid ietsje groter - heb ik opgelost met een stukje rubber slang en een slangenklem maar jouw jeep is van '92 dus misschien zit het daar anders. Eventueel zou je nog kunnen denken aan de verhouding ethyleenglycol / water die niet goed is. In de onderste radiatorslang hoort een veer te zitten. Misschien dat de slang dicht klapt bij hoge toeren als er geen veer in zit. De laatste 2 dingen lijken mij niet zo waarschijnlijk. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
-
Wie is online (toon volledige lijst)
- Er zijn op dit moment geen geregistreerde gebruikers online
-
Actiefste auteurs
-
Forumstatistieken
-
Aantal discussies32.2k
-
Aantal berichten337.2k
-
-
Gebruikersstatistieken